ben ik weer ff... Moeten nu toch echt wel actie gaan maken, of niet....

Hoi meiden,

lang geleden dat ik hier was...
heb ff geen puf gehad om actief te zijn op het forum.
Val van het ene in het andere kwaaltje en kan tot nu toe nog steeds niet super genieten van de zwangerschap.
Echt werkelijk alles is anders dan tijdens de 1e zwangerschap en toen liep alles vlekkeloos...
Misschien onbewust speelt alles wat we de afgelopen jaren hebben meegemaakt mee.....

Vandaag kreeg ik het spaans benauwd, want we hebben nog helemaal niks gedaan aan de babykamer, nog geen inspiratie voor het geboortekaartje en ook de naam is drama... Wat ik leuk vind, vind mijn mannetje minder en waar hij mee komt vind ik weer helemaal niks...
Van de week had ik een leuk idee voor de babykamer, maar ook daar was manlief niet helemaal enthousiast over...
Af en toe word ik knetterbek (haha lang leve die reclame) van mezelf... Ik wil eigenlijk vooruit, maar ik kan het niet, door alle kwaaltjes....
Ik kijk nu al uit naar juli.. Hopelijk mogen we dan gaan genieten en kan ik alles achter me laten....

Groetjes
mama Peet

(volgens mij kom ik heel klagerig over... eigenlijk niet de bedoeling, maar voel me gewoon niet helemaal toppie joppie!)

hoi mama peet,

nou meid klaag het lekker van je af, kan jou het schelen, daar is het forum voor. wat rot dat je zoveel klachten heb en ook vervelend dat jij en je man niet op 1 lijn komen wat betreft de kamer enzo. toch moet je er indd niet te lang meer mee wachten.

ook ik heb me goede en slechte dagen. gelukkig niet veel kwalen alleen veel maagzuur en rugklachten. maarja wij kozen ervoor om te verhuizen. gelukkig zijn we nu gesetteld en kan ik van me zwangerschap genieten. ik maakte me ook druk om me werk, de sfeer was de laatste tijd erg vreemd geworden en niemand toonde interresse in me, dus mijn vermoeden werd waarheid, me contract word niet verlengt in juni. grrrrr. en ik krijg tot die tijd gewoon me loon en ook me verlof word aangevraagd, maar hoef op stel en sprong niet meer te komen .  hoezo vreemd. nou kan ik me of heel druk over maken dat ik met een baby op komst geen baan meer heb of gaan genieten van de plotseling zeeeen van tijd en 'me vervroegd verlof ' want ben nu vrij tot eind september als me zwangerschaps verlof eindigd. en heb besloten om dat laatste maar te doen. gewoon genieten van de goede momenten in je zwangerschap en ik hoop dat jullie samen snel aan de slag kunnen en dat je kwalen niet erger worden/

zo lekker hoor, ff van me afschrijven, moet je gewoon weer doen hoor, als je het ff niet meer ziet zitten, vind het hier op het juli forum zoiezo veeeeeel te stil in vergelijking met de andere maand forums. waar zit iedereen ???

xx bambi

Herkenbaar hoor, Peet!
Werk je nog of niet?

Ik voel me precies zo, slechte week achter de rug en ik kan de zwangerschap (HET KINDJE NIET HOOR! Van die kleine hou ik superveel!) af en toe wel schieten. Veel pijn, bijna niks kunnen, een lastig kind (vandaag hadden we sinds weken weer eens een dag zonder wanklank!)...
Zondag een vrijgezellenfeestje gehad en daarna 3 dagen veel pijn. Toen ging onze dochter aan het overgeven terwijl mijn vriend net een avondje weg was... Kan geen stap meer verzetten of pap meer zeggen.

Het enige voordeel dat wij hebben, is dat we met het kamertje een eind op weg zijn (mede dankzij mijn vader), dat we de namen weten en een opzetje voor de geboortekaartjes hebben.

Klaag maar gerust, want af en toe lucht het gewoon op. Kom op meid, we zijn al over de helft....

Liefs, Kaskes

Oh wat herkenbaar!!!
Ook ik ben helemaal niet meer mijzelf tijdens deze zwangerschap. Ik ben nu 26 weken en heb de ene harde buik na de andere.
Gelukkig is het kamertje nu zo goed als klaar... Ik riep van de week tegen mijn mannetje: Ik heb het al helemaal gehad, van mij mag de baby komen. Tuurlijk snap ik dat dit niet al te best zou zijn, maar dat geeft wel aan hoe ik mij voel!

En zo heerlijk te lezen dat ik dit toch niet alleen heb!

Juffy

hee bambi
geen zorgen
bij mijn vorige zwagerschap had ik hetzelfde 3 weken voor mijn verlof mijn contract niet verlengd.
Ik heb me toen ook veel zorgen gemaakt maar ik heb lekker 2 maanden langer verlof gehad.
daarna had ik 3 aanbiedingen voor werk.
Dus geen zorgen het komt allemaal goed. lekker tijd voorjezelf

ik moet ook nog veel
ik zit midden in een verbouwing aan kaartje nog niks gedaan
kleertjes enz. oet ik nog shoppen
ik moet maar eensin actie komen geloof ik
Op mijn werk super druk en ik super moe
wordt een beetje veel geloof ik.
Nog een weekje 3 dagen en dan lekker een paar rustige weken qua werk.

Terug
Bovenaan