Ben ik weer hoe gaat het met iedereen??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

wat een nieuwe

jeetje ben echt lang niet geweest

en wat lees ik nu

net mij en nu al drie zwanger

wauw

gefeliciteerd meiden

mijn nod is 9 mei

maar voel geen bijzonderheden

kom weer elke dag kijken vanaf vandaag

Voor de gene die me nog niet kennen

zit in ronde 3 was er erg mee bezig dus heb deze maand

wat afstand genomen ik keek hier 4 x op een dag

minimaal

dus vandaar

Is er nog iets bijzonders gebeurd

Lees ik het nou goed dat KAT een miskraam heeft gehad

en chilli ook

jeeetje hoe gaat het met hun

heb weinig tijd om zo heel veel terug te lezen

kan iemand me een beetje op de hoogte brengen wat er allemaal

is gebeurd

of nieuwe mensen die ik nog niet ken

ben erg nieuwsgierig

heb weer zin om lekker veel te kletsen met iedereen

Vind het ook leuk om met wat mensen msm uit te wisselen

om zo lekker te kletsen

nou dat was het

groetjes

en tot snel

succes allemaal

die wachten op de nod

of aan het klussen zijn

Ik bedoelde :

Net mei en nu al 3 zwangere

foutje

(wel een beetje dom foutje maar ja)

Ha Sas

Hier Moppie ik geloof dat we tegelijk "LOPEN" Mijn laatste ongi was 12 april en moet ook rond 9 mei ongi worden. Liever niet dus!!!
Wij zitten in de vijfde(geloof ik)ronde.
Je vroeg of iemand je op de hoogte kan brengen. Nou weet niet alles maar zoals je misschien gelezen hebt is Doortje zwanger. En van Bren weet ik dat ook zij vogende week haar NOD heeft!!
Dus als het bij ons aale drie zo mag wezen dan word het gezellig in januari!!!!
Nou nog even iets anders AS zondag op nat.Geographic om 21;00: IN THE WOMB Vaaf momenet van bevruchting, de ontwikkeling van het embryo een 9 maanden lange reis. De geheime wereld van de foetus!
Uhh ik wil je niet gek maken hoor maar misschien vind je het wel interressant om te zien!!!

Nou welkom terug en hoop dat je gauw naar een ander forum mag. Ik ga wel mee hoor!!!!

Moppie

Hoi sas,
Ik ben dus sinds en paar dagen nieuw hier en vind het erg fijn om met meiden te praten die in het zelfde schuitje zitten als ik.
de laatste nieuwtjes kan ik je dus niet vertellen omdat ik er niog niet helemaal in zit.
Wij zitten nu in ronde twee en nu donderdag (morgen dus) is mijn NOD.
Ik hoop natuurlijk het beste maar ga er maar niet van uit.
Nou ik duim voor je en  we houden elkaar op de hoogte.
groetjes pally

Hoi Sas,

Lief dat je aan me dacht! Het gaat weer goed met me. Nog wel verdrietig natuurlijk, maar we zijn weer aan het klussen geslagen. We hopen dat het gauw weer mag lukken, en dat het dan wel goed gaat. Zou leuk zijn om onze zoon een broertje of zusje te kunnen geven in 2006.
Maar hoe is het met jou? Weer wat tot rust gekomen? Ik zit deze maand vaak op het forum. Gewoon een manier om het te verwerken. Veel gelezen en geschreven. Maar vanaf aanstaande maandag ga ik er een tijdje tussen uit. We gaan namelijk heerlijk met z'n drietjes op vakantie. Wie weet komen we wel met z'n viertjes terug! Maar we gaan vooral lekker genieten en ontspannen.
Fijn dat je weer terug bent!

Groetjes, Kat

Hoi Sas,

Leuk dat je er weer bent...................

Ik zelf ben ook niet meer zoveel op dit forum geweest. Ten eerste omdat er zo ontzettend veel nieuwe zijn. Het is dus moeilijk te volgen allemaal en ik wilde zelf ook een beetje afstand nemen. Was soms wel 5x per dag op het forum........ een beetje te veel van het goede.
Nu kijk/lees ik zo'n beetje om de dag................

Zit nu in mijn spannende fase, heb vandaag mijn NOD.............. en voel alweer allerlei krampjes in mijn buik................ dus de volgende ronde zal zich wel weer snel aandienen...............

Groetjes,

SUUS

Hoi Sas,

Ja met de NOD voor de deur is het wel weer lekker om even te lezen etc of niet?!
Ik heb m'n NOD pas de 17e en we zijn dus nog lekker aan het klussen.
We gaan deze maand ook vrolijk door, aangezien het de vorige keer 8 weken duurde voordat ik daadwerkelijk ongesteld werd....

We zullen wel weer redelijk wat van je lezen (als je tenminste nog net zoveel antwoord en schrijft als een maandje of 2 geleden)

Groetjes,
Marije

Hoi hoi welkom terug!
Ik las dat wij met z'n 3tjes zo'n beetje rond dezelfde NOD dag zitten. Jij Moppie en ik! Dus kunnen we lekker met ze allen duimen en zenuwen hahaha!!
Ik hoop dat het deze ronde raak is meid.

dikke kus

bren

Terug
Bovenaan