ben ik weer, na een aantal weken niet te hebben gereageerd......Doe er alles aan....

A

Anoniem

Guest
Dag meiden..

Sorry heb al een paar weken niet gereageerd. Ik wilde me even wat minder met het zwanger worden bezig houden. Heb net 10 x een negatieve uitslag gehad.Dacht misschien werkt het, enneh ik ga trouwen!!!!!!!!!!Dus ook druk bezig met de leuke voorbereidingen. Zit nu ook in een opleiding, dus best pittige tijd.
Ben een aantal weken geleden naar de huisarts geweest, gaf aan dat ik moet temperaturen en dat het misschien zou helpen als ik wat gewicht zou verliezen.Niet dat ik zwaar was, maar het zou een belemmering kunnen zijn voor je eisprong..Dus ik ben nu bij weight wathers bezig. Echt om aan te raden, zo leuke beenkomsten en vooral prettig dieet. Je veranderd je leefstijl, bent bewuster bezig met eten. Ben in 3 weken bijna 3 kilo verloren....
Dus als je wilt lijnen is dit een tip. Gewoon een keertje gaan, kijken hoe je het vind en je bent verkocht..

Nou verder draag ik nog steeds een maansteen, al voor de 4e maand, dus of dit werkt???
Nou meiden, ga verder met de studie maar als jullie tips hebben hoor i het graag..

gtjes Natascha

Hoi Natascha

Ik weet niet of je me kent maar iig gefeliciteerd met
jullie voorgenomen huwelijk. Wanneer wordt de grote dag?
Mijn vriend en ik gaan 16 december trouwen en hebben
nu bijna alles geregeld in  2 weken tijd
Vanavond gaan we de details bespreken bij de zaal
en kijken of hij nog tips heeft voor een leuke band
Veel plezier met de voorbereidingen en hopen dat
we met z'n drieen kunnen trouwen

liefs Anke

He Anke, leuk zeg dat jij ook gaat trouwen....wij gaan 21 oktober dit jaar en ja we hopen natuurlijk ook met zijn drietjes..maarja we zien wel...
wij hebben ook alles geregeld in een korte tijd, alleen een fotograaf was moeilijk. Maar dat hebben we nu wel geregeld, gelukkig maar. Heb je al een mooie jurk?
ik ben helemaal tevreden.Heb er zoveel zin in. Ook wel spannend zo'n dag geheel in teken van ons tweetjes...
Hoelang was jij ookalweer bezig?
Ik ga duimen voor ons tweetjes dat we met zijn drietjes gaan trouwen!!!!!!

He meis, succes en hopelijk tot snel..

natascha

Hoi Natascha

Dat is al helemaal snel. Ik was in de 3e ronde zwanger maar heb
mk gehad afgelopen maandag. Wij hadden er al rekening
meegehouden dat we met z'n drieen gingen trouwen
Ik heb idd ook een hele mooie jurk, was eigenlijk welberekend
op mijn zwangerschap maar had gelukkig wel gevraagd
of hij eventueel ingenomen kan worden mocht het mis gaan.
Geven jullie ook een feest 's avonds?
Wij gaan vanavond naar een band kijken en vragen of ze kunnen.
De band heeft ook op de bruiloft van vrienden gespeeld, was erg leuk.

Succes nog met de laatste voorbereidingen en ik  ook voor jullie

Liefs Anke

Terug
Bovenaan