Ben ik weer.. Nieuwe kans.

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

vorige maand was ik erg regelmatig hier, omdat mijn vriendin een week overtijd was. Na een week werd ze alsnog ongi..... We zijn naar de dokter geweest en deze zei dat het best wel raak kon zijn, maar dat het niet heeft vastgehouden... Bij die gedachte staan we maar niet te lang stil. Vandaag moet ze weer ongi worden.. dus we kunnen weer hopen. al hoewel ik deze maand er totaal geen gevoel bij heb. we proberen nu een jaar, en bijna iedere maand dacht ik wel van.. JA nu is het raak, echter deze maand is dat totaal niet zo..., ik wist niet eens dat vandaag al weer de eerst ongi dag was.   beetje raar, toch?

Nou jullie horen het...

hoi hoi

Je hoort wel vaker als je er juist niet zo erg mee bezig bent dat het dan heel onverwachts toch raak blijkt te zijn!!
ik hoop het voor jullie!

succes met afwachten...

groetjes saskia (ook bijna een jaar bezig)

Succes met afwachten! is altijd de moeilijkste periode!

Groetjes Jacqueline

Hoi Donald

het is erg cliche, maar de eerst maand dat ik er weinig mee bezig was ben ik zwanger geraakt in ronde 9.
Mijn man en ik hadden het helemaal gehad en ik had ook al een afspr bij de ha gehad en afgesproken dat als het over 2 rondes nog niet was gelukt met ovutesten en temperaturen dat we dan onderzocht zouden worden. Dat is niet meer nodig geweest, want 2 weken later had ik een pos test in handen. Misschien een idee, kies een datum uit wanneer je naar de ha gaat als het nog niet zo is, tot die tijd geef je het rust en zie je wel.
In ieder geval heel veel succes en sterkte met wachten
Groetjes Natalie

Hey bedankt allemaal voor de steun...

Diegene die ook bezig is uiteraard ook van deze kant succes.

Wat de HA betreft. Ik zelf heb al 2 maand een verwijzen voor een spermatest thuis liggen. Echter ben ik bang om deze te ondergaan. Ik zou namelijk niet weten hoe ik zou reageren op een  negatieve uitslag.  Mijn vriendin is afgelopen maand heen geweest en die moest volgens de HA nog minimaal 3 maanden proberen, voordat er  een onderzoek zou plaats vinden. Onze HA gaat er van uit dat het gewoon tussen  1 en 2 jaar duurt voordat je zwanger wordt.

Wat mij opvalt is dat hoe langer het duurt, hoe minder je intresse wordt. Ik heb de eerste maanden echt de gehele maand vol spanning gezeten. Zag alles voor me qua toekomst.... Na afgelopen maand, waarin ik zeker wist dat ze  zwanger was,  maar dus niet zo was. is het een rare maand geweest. Ik dacht er de afgelopen maand haast niet aan.... dit integenstelling tot de afgelopen 12 maanden. Misschien was de teleurstelling van afgelopen maand wel zo groot dat het niet zo was, dat ik nu iets minder mijn gedachten erbij heb. uiteraard hoop ik dat het zo snel mogelijk raak is,  want ik vind 13 maanden een best lange tijd...

Groeten Donald  

Terug
Bovenaan