ben ik weer.. was er effe tussen uit...

hallo allemaal.. meeste weten nog wel wie ik ben.... ik dacht oohh jah laat ik weet eens iets van mij horen.... nou met onze spruit gaat alles goed... alleen dat de buikomvang van onze kleine iets aan de kleine kant is... heb tips gekregen dan ik het nogm eer rustiger aan moet doen.. en ben nu ook aan de vitamine pillen gegaan... davitamon als ik het goed zeg.. met visolie en folimzuur... en alle andere vitamine.. en ik ben op dit moment 22 weken en 5 dagen.. en ben eindelijk na al die tijd 1 hele kilo aangekomen.. dus gaat eindelijk de goede kant op.. want nu gaat onze kleine ook hopelijk beter groeien. ook mag er in huis niet meer gerookt worden.. (ik rookte niet maar mannetjelief wel)... maar heeft iemand anders hier ook over gehoord of zelf gehad... ik ben wel benieuwd naar hoe of wat... want ik moet meer eten.. meer volkornen.. maar na brood,repen,en nog meer fruit zou ik het niet meer weten... maar goed.. wij zijn dus nog steeds volop aan het genieten.. voel onze uk ook meer dan voorheen..

veel liefs.. chantal....
 
Fijn dat het op zich goed gaat.Hoop voor je dat de kleine de komende tijd nog goed gaat groeien.
Even een tip over eten. Je hebt ook nog volkoren pasta's en zilvervlies rijst. Misschien helpt het ook om volle melk te gaan drinken.

Groetjes Jojanneke
 
Ik slikte elke dag 1a2 vitamine c pilletje's, en ik had elke dag zwangerschap's vitamine pillen, ook 1 per dag. ook nam ik regelmatig een stukje fruit, overdag nam ik iets licht verteerbaars, smidags gewoon brood, savonds mn Groenten, En voor onderweg als ik vanuit het niets honger kreeg nam ik een crackertje, of bescuitje. En de 1e 4 maanden heb ik nog extra foliumzuur geslikt, Daarna niet meer, want er zit ook foliumzuur in de vitaminepillen. en hou je vitaminepillen over, kun je ze NA je bevalling ook nog nemen. Goed voor jezelf, en voor de baby MITS borstvoeding. Liefs mamakimmie
 
Terug
Bovenaan