BEN IK WEER

Hallo allemaal!

Heb ongeveer 2 weken terug voor het laatst wat van me laten horen! niet omdat ik niet meer wilde, maar onze computer was kapot!

ik schreef jullie dat de h. arts me niet serieus nam, omdat ik niet ongie was geworden, vanaf december al niet meer!
Mijn vriend is toen meegegaan, en heb inderdaad pilletjes gekregen! deze moet ik 10 dagen slikken (3 maal daags) en dan moet ik toch echt ongesteld worden! het is een soort reiniging van het lichaam, zij hoopt dan dat de boel eindeljk 1 x in de maand op gang komt: i hope so!
heb gevoelige borsten en mijn humeur is opvliegend! zou ik nou wel een eisprong hebben gehad door het slikken van deze pillen? heb dit mijn h.arts niet gevraagd! weet alleen dat ik na woensdag binnen 3 dagen ongesteld moet worden!

hoe is het met moi en tamara?

nou iedreen veel succes met alles en tot horens!

liefs fem!

Hoi Fewmke,

Ik vroeg mijn inderdaad al af hoe het was afgelopen met je afspraak bij de ha.. Ik hoop voor je dat je ongi straks weer komt opdagen en daarna met enige regelmaat weer terugkomt! Mijn ha was er toen op tegen om die tabletjes voor te schrijven, omdat het beter was om de natuur zijn gang te laten gaan, maar ja als je ongi helemaal wegblijft is dat ook niet best natuurlijk. Bij mij duurde het uiteindelijk 5 maanden voordat ik weer voor de eerste x ongi werd.

Nu is mijn cycles nog altijd erg lang en ongeveer 40 dagen. Ik heb nu een nieuwe verwijsbrief van de ha gekregen en heb 19 april een afspraak met de gyn. Geen idee wat hij/zij hieraan kan doen, maar ik hoop dat mijn cycles op de 1 of andere manier verkort kan worden, omdat het zo onzeker is nu en je gewoon weinig kans tot bevruchting hebt op deze manier..wel spannend hoor!

Ik hoop dat het bij jou straks allemaal weer op orde is!!

liefs moi xxx

Ha,

Nou mijn ongi is gelukkig vanzelf op gang gekomen en zit nu in me klusweek.
Het is wel allemaal spannned hoor deze week voor het eerst geklust en over 3 weken krijg ik de sleutel van me huis.

Heb je een onderzoek gehad in het ziekenhuis of heb je die pillen gewoon van de ha gehad.
Nou ik hoop dat je gauw ongi wordt.

groetjes tamara

Terug
Bovenaan