ben ik weer

Hoi Hoi

Hier ben ik weer. Ik had gehoopt jullie de komende 9 maanden niet lastig te hoeven vallen, maar helaas
Vorige week is het misgegaan na 7 weken. Ik had niet verwacht dat het zo'n impact op mij zou hebben. Ik heb altijd gedacht dat ik zou kunnen relativeren, maar dat is dus niet het geval. Vorige week dinsdag ben ik het kwijtgeraakt. Ik had nergens last van tot ik bloedingen kreeg. In eerste instantie was het ziekenhuis niet overtuigd van mijn miskraam en wilde nog een echo maken. Maar later heb ik zo veel verloren dat zij ook overtuigd raakte. Volgens mijn huisarts moeten wij het positieve eruit naar boven halen: het kan in ieder geval (na 18 maanden oefenen) Maar dat zijn woorden waar ik nu niet op zit te wachten. En morgenvroeg op kraamvisite: een van mijn beste vriendinnen heeft een dochtertje gekregen. En dit is zo moeilijk. XX

Hoi Wen,

Wat naar, zeg! Natuurlijk zit je niet te wachten op dat soort woorden van de huisarts, laat hem daar over een aantal weken maar mee komen! Ik hoop dat jij en je partner er uiteindelijk toch een goede plaats aan kunnen geven.

Liefs Kiki

P.S. Sterkte morgen, dat is wel even een hele zure appel om door heen te bijten.

hoi Wen,

Wat naar voor je zeg, en zeker als je dan morgen op kraamvisite moet. Echt heel vervelend maar je vriendin begrijpt je vast heel goed en misschien kun je er ook wel wat aan hebben.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat je gauw weer zwanger wordt.

Liefs,
Joan

wat naar zeg echt rot voor jou en je partner en dan nog op kraamvisite lijkt me ook erg moeilijk zeg heel veel sterkte en dat je maar snel weer zwanger mag raken gr manuela

Lieve Wen,

Daar val je dan keihard van je roze wolk he? Vreselijk voor jullie. En dan ook nog gelijk op kraamvisite moeten, life goes on... Heel zwaar. Ik ben zelf ook pas geleden gecuretteerd en 1 vriendin beviel op die dag en een andere vriendin 1 dag erna. (bij beiden was het een "foutje", niet gepland dus). Ik weet hoe het voelt, het voelt zo oneerlijk. Ik wil jullie het beste wensen, blijf praten met elkaar en hopen op een nieuw wonder.

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan