Ben ik weer

Lieve meiden,
Daar ben ik eindelijk weer !!! Mijn computer had kuren en iets met refresh uw browser. Vervelend want je ligt qua berichtjes gelijk een heel eind achter. Met mij gaat alles goed. We zijn druk aan de klus. Vandaag mijn vruchtbaarste dag. Jeetje, wat zijn er veel berichten gestuurd. Ik zal hier maar even reageren.

Freddy, gefeliciteerd met dit mooie, kleine wondertje !!! Geniet ervan. En wat snel dat zwanger raakte. Ik ben hartstikke blij voor je.

Janna Nienke, dat is inderdaad niet leuk als je vriend er geen rekening mee hield en maar wel lief dat hij bij je komt met zijn excuses. Mijn vriend vraagt zelfs wanneer ik het vruchbaarst ben. Misschien omdat we nog maar vrij kort bezig zijn. We zitten nu in ronde 3.

Frederique, ik hoop dat je dit nog leest. Ik wens je een fijne dag met veel zonnestralen toe en een fijne honeymoon op Tenerife. En zoals iedereen graag wil weten (nieuwsgierige ik) de uitslag van vrijdag, hou je ons op de hoogte ?????(als je er tijd voor hebt)

Anke, hoe is het ermee ??? Ik las dat je een negatieve test had op 25-05 ?!? Aan de ene kant spannend, aan de andere kant onzeker. Ik hoop voor je dat je een positieve test mag meemaken deze ronde.

Marja, ik las dat je zwanger bent !!
Gefeliciteerd en ga er maar van genieten samen met je vriend/man.

Verder voor alle meiden die ongi zijn. kop op.
Voor de meiden die op hun ongi wachten, ik duim voor jullie.
Vruchtbare meiden, klus ze !!!

Het is een lang verhaal geworden SORRY maar weet niet wanneer ik weer toegang tot deze pagina krijg i.v.m. refresh uw browser. Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen ??? Alvast bedankt.

Lieve meiden, ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, morgen om 05.45 gaat de wekker weer.

Groetjes en knuffels van Biaggi.
 
Terug
Bovenaan