ben ik weer

hoi hoi dames,ik ben een poos niet meer op het forum geweest omdat ik er te veel mee bezig was,werd helemaal depri ervan,en dat is niet de bedoeling.voor de gene die mij niet kennen,ik ben manuela ben 27 jaar,en in jan gestopt met de pil.ik kom zo nu en dan even op dit forum want ik mis jullie dames,toch wel ik wens jullie allemaal veel klus plezier,en dat we allemaal snel zwanger mogen zijn,en voor de dames die zwanger zijn VAN HARTE EN GENIET ERVAN,gr manuela
 
Hoi Manuela,
Ik ben ook in januari gestopt met de pil. Ik hoop ook dat we snel zwanger mogen raken. Ik begrijp wat je bedoelt met er teveel mee bezig zijn. Ik ben er nu vooral mee bezig, omdat ik in mijn vruchtbare periode zit (denk ik). Maar verder denk ik er ook veel aan. Het houdt je erg bezig.
Ik kom op dit forum ook geregeld kijken, want je leert ook veel van vragen en de antwoorden.
Nou meid, we gaan ervoor!!
Groetjes Joke.
 
Hoi Manuela en joke1

Ook ik ben net als jullie sinds januari gestopt met de pil. En ook nog steeds niet zwanger.

Ik denk dat we zo even af en toe rust nodig hebben. Soms ben ik hier heel vaak te vinden en soms heb ik het ook heel even gehad met alles wat ook maar met zwanger te maken heeft. Alleen dat kleine stemmetje wat elke dag even langs komt kijken en die me weer vertelt dat we met zwanger worden bezig zijn. Meiden we duimen voor deze maand.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan