ben ik weer

hallo allemaal
ben even een tijdje niet meer geweest had het even helemaal gehad met het gedoe. ik baalde zo en snap er ook niets van eerst een positieve test (echt waar heb hem er niet in gedacht) en dan toch weer bloeden en daarna een negatieve test. gek word je ervan.
weet je als het nog even mocht duren voordat ik zwanger ben vind ik dat prima maar deze onzekerheid maakt mij gek. oke ben niet zwanger laat mij dan gewoon op tijd ongesteld zijn en dan opnieuw beginnen.
en dan heb je dat allemaal net gehad en zie je allemaal van die mensen die per ongeluk zwanger raken er eigelijk ook niet blij mee zijn of waarvan de ouders niet bij elkaar zijn en dan kan ik het bijna niet na laten te denken waarom zij wel en ikke niet het is niet eerlijk.
zo genoeg geklaagd geloof ik!!!!

ik wilde verder iedereen feliciteren die het gelukt is om zwanger te worden veel plezier de komende maanden.

groetjes van een iets opgeluchte tijger
 
Lieve Tijger,

ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb dan niet precies hetzelfde, maar wel wat dagen overtijd, terwijl ik altijd op tijd ben en ook wat "kwaaltjes" heb, die ik bij mijn zoon ook had. Maar ben vannacht toch gaan bloeden.

Maar het kan wel, wat bij jou gebeurde. Dan was je ook zwanger, maar het vruchtje was niet goed en stierf toen af, vandaar dat de test eerst positief was en na het bloeden negatief.

Heel veel succes komende maand. Dat je dan wel zwanger blijft of gewoon op tijd ongi wordt. We hopen maar op het eerste.

Liefs Tatjana
 
Lieve Tijger,

Weet niet precies wat je bedoelt want ik heb nu mijn NOD en tot nu toe nog niets. De eerste keer werd ik 1 dag eerder ongi en de laatste keer was ik 2 dagen overtijd. Dus wat dat betreft werd ik snel uit mijn droom geholpen. Je zult wel denken waarom reageer je dan, maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Mijn collega heeft precies hetzelfde als jou gehad. Die werd er ook stapelidioot van. Dus ik leef wel ontzettend met je mee, hoor. En by the way, je mag hier altijd klagen als je daar behoefte aan hebt.

In ieder geval, heel veel succes komende maand. En hoop voor jullie dat het allemaal goed mag blijven gaan !!!

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan