ben ik weer

dag dames,ik voel me gelukkig nu een stuk beter,was zo erg teleurgesetld,dat ik ongi was geworden.maar nu voel ik me een stuk beter alleen het rare is normaal ben ik het wel 4 a 5 dagen en nu maar 2,was het woensdag en nu ben ik er praktisch vanaf,raar hoor,ik heb me voorgenomen om nog gezonder te gaan eten,ik drink echt veel cola dus daar ben ik nu vanaf aan het komen,is ook niet goed als je zwanger wil worden,ik heb 1 tip gekregen van de dokter tauge schijnt goed te wezen voor je vruchtbaarheid,ik ga het gewoon proberen kan geen kwaad [je spreekt het uit als taugee]

Hallo Manuella,
Lees nu je berichtje waar dus niet op is gereageerd.....
Het enige wat ik hier op kan zeggen is is dat het vreemd is dat je nu maar 2 dagen ongi bent geweest....maar ik ervaar ook zoiets, wel in mindere mate....toen ik aan de pil was duurde mijn menstruatie 5 dagen...en s'nachts niks...nu 4 dagen en s'nachts de eerste dagen aardig veel. Ik denk dat dat dus gewoon de veranderingen zijn in je lichaam na de pil....denk ik hoor.......!
Is Cola dan zo slecht??????
en die tauge is een goeie tip....ga vanavond meteen naar de Chinees!

En probeer a.u.b. niet te verdrietig te zijn, dit helpt niet. Probeer het positief te zien en denk gewoon de volgende ronde beter.....dat probeer ik ook......weet natuurlijk wel dat als je langer bezig bent (ik nu de 5de ronde) je gat denken dat het er nooit van gaat komen......
Maar voor de meeste onder ons vrouwen duurt het meestal 6 maanden tot een jaar om zwanger te worden. Dus probeer je daar een beetje aan vast te houden anders word je zo verdrietig en ben je er misschien te veel in een negatieve manier mee bezig. Ik weet dat wat ik nu heb geschreven misschien niet geldt voor jou...ik ken je niet persoonlijk, maar probeer je een beetje op te peppen.....hoop dat het gelukt is.

Groeten,

Hoi Manuela,

Ik had het net ook al bij het berichtje van san geschreven.
Maar ik was ook 3 dagen weinig ongi en was toch zwanger van mijn eerste.
Ik wil niet blij maken maar mischien kun je nog even een testje doen om het zeker te weten.

groetjes een moedertje

Hoi Manuela,
Ik ben nu pas begonnen om zwanger te worden dus ik kan me niet echt voorstellen hoe erg het voor je is om nog niet zeker te weten of je zwanger bent ja of nee maar ik moet over 2 weken ongi worden dus dan weet ik het pas.
Ik wis niet dat het slecht was om cola te drinken als je zwanger wilt worden.
Goeie Tip van de tougee. Zal voordat we weer gaan knutselen wat gaan halen.
Verder hoop ik graag wat vaker berichtjes en ideen te delen.
Hoop dat je snel weer wat schrijft.

Terug
Bovenaan