Ben ik weer

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik kon niet op het forum komen i.v.m. refresh uw browser. Zwaar balen !!!!! Vandaar dat ik nu pas weer wat van mij laat horen.

Voor iedereen die donderdag 19 aug. met mij meegeleeft heeft, hartstikke bedankt. Maar helaas, vrijdagmorgen arriveerde ze weer !!!! Ben inmiddels mega-ongi. Ontzettend last van krampen, lage rug-pijn en ik heb het idee dat ik leeg loop. Mijn vriend is inmiddels ook alweer de grote schok te boven en hij is heel lief voor mij. Lekker knuffelen en zo. Gisteravond lekker met z'n 2-en gefonduet(?). Hij is nu lekker aan het motorrijden en ik heb een lekkere zondag.

Als ik ongi ben, heb ik van die enorme opruimbuien. Kennen jullie ze ook ??? Mijn vriend is daar altijd wel blij mee. Zo nu waarschijnlijk ook weer. Ik heb de hele garage opgeruimd en alle zomerspullen, strandstoelen, strandtentje enz., naar zolder gedaan. Moet zo nog even met de was aan de gang en dan ben ik klaar. Oh nee, nog even op internet surfen i.v.m. een weekend weg eind oktober. Ik hou jullie op de hoogte.

Heel veel liefs Biaggi

P.S. LIEVE CRIENIE, JE KRIJGT MIJN NIEUWE NOD NOG !!!!

Hoi Biaggi,

Ik had je al gemist vroeg me af hoe het met je ging.
Had gisteren een berichtje geplaatst voor je maar is dus niet geplaatst.
Ik vond het zo sneu voor je ,we dachten allemaal dat het raak was.

Hoop voor jullie dat het de volgende keer wel raak is.

liefs Niempie

Hoi Biaggi,

fijn om weer wat van je te horen.
Ik was erg bang dat je in een dip zat ofzo, geweldig om te horen dat in iedergeval de schuur mooi opgeruimd is.

Gisteren na een spontane vrijpartij had ik opeens bruinverlies(bloeding).
Nu is het afwachten ,in maart was het ´t begin van een MK.
Heb donderdag al een afspraak staan bij mijn gyn. maar hoop dat ik er eerder tussen mag.

Duimen dat het vals alarm is.
voel me als verdoofd en heb buikpijn.

Liefs Jeanette

Lieve meiden,

Niempie, hoe is het met jou ??? Misschien heb je het al ergens verteld maar ik heb zoveel gemist dus even vluchtig alles doorgekeken. Misschien heb ik het daarom gemist.

Jeanette, ik schrik ervan !!!! Hopelijk is het vals alarm en ik hoop dat je eerder naar je gyn kunt !!!! Ik ga onwijs hard voor je duimen en hou je mij alsjeblieft op de hoogte ????

Heel veel liefs Biaggi

hoi Biaggi,

Fijn om weer iets van je te lezen hopelijk heb je volgende maand meer geluk!

Dan is er nog iets positiefs die ongi je hebt alles lekker opgeruimd, probeer er iets goeds van te maken!

groetjes Chili x

Meis, wat betreft je nod, doe rustig aan hoor, neem de tijd.
Goed je weer te horen in ieder geval.

Liefs, Crienie

Terug
Bovenaan