Ben ik weer!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Even een paar dagen time-out gehad. Ik voelde me zo naar na mijn laatste ongi, en vond dat ik maar even wat minder op het forum moest zitten. Dat lukt goed, want het is weer beredruk op mijn werk, gelukkig!
Ik voel me nog steeds niet helemaal top, maar dat heeft met meer dingen te maken. Ik heb in ieder geval wel weer goede moed wat betreft zwanger worden. Ik ga niet meer zo hard bezig zijn met: zou het déze maand dan raak zijn? Ga er nu vanuit dat het nog een tijdje zal duren, en dat dat ook geen ramp is.

Intussen staan mijn vruchtbare dagen weer voor de deur, dus werk aan de winkel!

Ik was erg nieuwsgierig naar jullie lotgevallen. En zie: er zijn weer een paar meiden die het gelukt is! Geweldig!! Isis, Crienie en GéPé, super gefeliciteerd!! Crienie, het zat er ook wel dik in hè, gezien je verschijnselen... Ik vind het echt fantastisch voor je! Jammer dat ik niet met je mee mag naar het mei-forum...
GéPé, bedankt voor je berichtje, dat geeft veel meiden hier weer moed!! Geniet van je zwangerschap!

Chili en Petra uit H, hoe is het nou met jullie? Zitten jullie nog in spanning? Ik heb regelmatig aan jullie gedacht... Ik duim voor jullie!

Juul, fijn dat je terug bent en de NOD-lijst weer bijhoudt! Zou je ook bovenaan of zo kunnen neerzetten wie er zwanger zijn? Kimpansee, leuk dat jij ook weer van de partij bent!

Alle meiden hier veel succes en ik laat af en toe wel weer van me horen!

Veel liefs, Inge

Halllo Inge,

Zoals je ziet had ik je net een berichtje gestuurd, fijn dat je er weer bent!

Liefs: Chili x

Hoi Inge,
Fijn, dat het weer wat beter gaat,mijn werk geeft me ook altijd afleiding;dat scheelt!!
Hier alles prima;voor mijn mannetje is dit zijn laatste vakantie dag en ikzelf moet woensdag weer aan het werk. We hebben er toch wel zin in.

Hier nog niets geconstateerd; maar ik weet niet of je nog ergens meegekregen had dat ik me vergist had in de datum vd nod(zat met mijn hoofd in de wolken door de bruiloft w.s) maar mijn nod was de 2e. maar dus nu naar 3 dgn overtijd en behalve wat druk op mijn blaas (veel plassen en snel vol zitten) heb ik niet echt verschijnselen meer.dat was vd week wel anders;misselijk en aan de diarree,maar dat kan ook de vloek vd farao geweest zijn.

Do avond getest.maar dus niets,zou te vroeg kunnen zijn geweest,nog maar even wachten dus.

heel veel succes in de volgende ronde!!!Wij hebben ons ingesteld op in elk geval een jaar(dat zou in nov zijn) maar vlgs mij zijn jullie al langer bezig???

gr. petra

Hoi Inge, bedankt!
Ja jammer dat je niet meegaat, ik zal een heleboel van jullie echt missen hoor! Maar ik blijf hier nog zeker rondsurfen...
Ik ben blij te horen dat je je in ieder geval wat beter voelt, kop op he!
Laat je niet gek maken hoor en steek af en toe gewoon even lekker je tong uit denkbeeldig, dan schiet je vanzelf in de lach en kun je alles weer aan....

liefs, Crienie

Hoi lieve Chili,

Jij dus ook... Wat balen zeg! Gelukkig kunnen we samen balen... Wat je zegt, het is iedere keer weer heel hard slikken. Maar ik denk dat ik me nu wat minder de kop gek zal maken, komende maand. Hopelijk heb ik dat er dan van geleerd. Ik hoop dat je gauw weer goede moed hebt. Wanneer heb jij NOD? Ik de 23e.

Hoi Petra,

Ja, ik had dat wel meegekregen. Maar 3 dagen overtijd is evengoed ook weer héél spannend... Dat zo'n test dan ook niet gewoon positief geeft, aaaargh! Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan!
Tot mijn eeuwige schande moet ik bekennen dat wij nog maar ruim 5 maanden bezig zijn. Ik zit nu in ronde 7. Dus ik heb nog helemaal geen reden tot mekkeren... Maar ja, die emoties gaan met je op de loop, hè, om nog maar te zwijgen van die hormonen...

Dus, Crienie, ik neem je lieve raad ter harte, althans, ik ga mijn best doen! Fijn dat je af en toe nog even langs komt!

Liefs, Inge

Hi Inge,

Inderdaad fijn dat er nog iemand met mij hier blijft al had ik liever gehad van niet natuurlijk maar het heeft niet zo mogen zijn dus hup naar de volgende ronde dan maar weer.

Kan rond 10 september al weer aan de klusweek beginnen en dan is alweer 'bijna ' en denk daar maar weer aan dus nog 5 daagjes wachten en dan weer gaan met die banaan!!!

Mijn nod heb ik zelf nog niet uitgerekend maar als ik babybrabbel mag geloven dan heb ik 29 september mijn nod dus dat zal wel zo ongeveer kloppen, ik zal het zo nog ff zelf bekijken.

Jij al weer aan de klus geslagen?
oja, ik heb net een maansteen besteld die ik over enkele dagen in huis zal hebben dus mooi optijd voor ronde 8 hoop dat het helpt!!

Liefs: Chili x
Liefs: Chili

Terug
Bovenaan