ben ik weer

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het is een tijd geleden dat ik op dit forum ben geweest en toen was ik er niet zo lang. In juli was ik nl na een ronde zwanger van ons tweede kindje. Helaas bleek bij 12,3 weken het hartje niet meer te kloppen. Ik ben drie weken geleden gecureteerd. Heftige periode allemaal maar inmiddels willen mijn man en ik zo snel mogelijk weer proberen zwanger te worden. Ik ben nog niet ongi geweest en weet dus ook niet wanneer mijn NOD is maar we wilden er even goed voor gaan. We zijn dus weer begonnen met klussen. We zien wel hoe het gaat lopen.

Ik wil iedereen heel erg veel succes wensen bij het zwanger worden en iedereen die  zwanger is van harte gefeliciteerd en geniet er van.

Groetjes Astrid

Hey Astrid.
TERUG.
Wat spannend weer voor jullie en natuurlijk erg naar dat je zwangerschap niet
goed is gegaan. Ik hoop dat het dit keer beter uitpakt als je weer zwanger bent.
Ik wens je veel succes met het zwanger worden.

Groeten van Miena

hoi hoi
ik weet wat het is om een miskraam te krijgen want heb er zelf ook drie gehad.ze zeggen wel eens ach het was nog maar zo klein maar dat maakt niet uit het was een begin van een kindje.aan de ene kant is het goed dat het lichaam het afstoot want er is gewoon iets niet goed aan,maar de pijn is er niet minder om.ik wens je heel erg veel succes met klussen en hopelijk gaat alles goed en beval van een gezonde baby.
liefs sil

Terug
Bovenaan