Ben ik weer

Hallo allemaal,

Lekker weekend gehad? Nou ondanks dat ik echt dacht het eindelijk weer raak was, ben ik op dag 36 weer ongi geworden. Ik had echt alle symptomen als net voor mijn mk. Dus Ik was ervan overtuigd. Helaas is het niet zo. Dit was mijn langste en raarste cyclus ooit! Over drie weken moet ik voor 2e keer naar de gyn. Zal ik dan hierover meer vragen. Ik heb nu het gevoel alsof mijn lichaam mij echt voor de gek gehouden heeft. Het is alsof ik mijn lichaam niet meer ken en dat terwijl ik normaal precies kan aanvoelen wat er gaat gebeuren. Heeft iemand hier ervaring mee???

Groetjes Claudy.

Hoi Claudy
Ja ik ken dat gevoel ook zeker,vanaf januari is het echt allemaal zo raar,daarvoor had ik altijd exact op dag 28 mijn ongi,en dan helder en veel en wel 5 dagen,in januari was ik 2 dagen ongi met veel stolsels,in februari was ik zwanger ,in maart is het fout gegaan en nu ben ik dus toch na de miskraam rond dag 28 ongi geworden maar nu maar 2,5 dag en met veel troep,ook voelde ik voor januari heel veel,zoals mijn eisprong en ongi verschijnselen heel duidelijk,ik kan er nu dus ook echt geen touw aan vastknopen en wordt daar behoorlijk gek van.
Maar stel vooral veel vragen bij je gyn hoor,hij is daar ook voor!
Ik heb gelukkig een gyn waar ik echt de stomste vragen aan kan stellen.
Succes
Liefs Snoopy

Terug
Bovenaan