ben ik weer...

Hoi meiden,

Voor dat ik begin wil ik iedereen feliciteren met hun zwangerschap en laten we hopen dat het zeker een virus is nu want ik heb nu ook vermoedens...

Nou mijn bruiloft was echt TOP, echt een mooie dag van mijn leven ondanks dat het had geregend 's ochtends (woe 2 juni), jammer dat ik geen foto hier op deze site kan plaatsen anders had ik dat echt gedaan.
Maar als iemand een foto wilt zien dan verstuur ik die graag naar je emailadres. Ik vind het zowieso lastig om hier je oude berichten te lezen, dus ik ben best in om met een groepje te chatten ofzo.

Volgende week woensdag dan verwacht ik mijn ongi (ik hoop van niet) en dan gaan we beginnen met de behandeling IUI.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu een beetje vermoeden heb dat ik zwanger ben maar ik hoop dat niet al te veel op, zeker omdat mijn man's zaad niet echt sterk is en ik niet kan geloven dat dat ineens weer sterk is geworden in zo'n korte tijd! En ook omdat de ongi-verschijnselen wel heel sterk op zwangerschapverschijnselen lijken bij mij.

Zijn er nog meer mensen die woensdag 16 juni ongi moeten worden???

Tot gauw...

liefs,
MoMo

Hoi momo,

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk!!! Geweldig joh!! Ben blij dat het een top dag is geweest!!!

Jeetje, wat spannend allemaal joh!! Ik hoop voor je dat je vermoeden klopt!! Dat zou echt super zijn!! nu een weekje in spanning zitten wat duurt wachten toch lang he???

Ik ga voor jullie duimen hoor!!

Liefs moi xxx

Hoi moi,

ja dat ene weekje duurt mij te lang!!!!
Ik had vanochtend onderweg naar het stadion bijna in de auto overgegeven, gelukkig had ik crackers bij me en had er direct 2 gegeten...

Ik ben ook zo moe de laatste tijd en ik heb nergens trek, ik heb wel honger ofzo maar als ik dan moet bedenken wat ik ga eten dan heb ik al geen trek meer.
Ik ben ook ietjes dikker geworden want mijn broeken zitten strakker om mijn heupen maar ik ben juist afgevallen!!!

Maar ik ben zo bang om te hopen en dan weer die teleurstelling mee te maken. Ik had nu juist het zwanger worden een beetje aan de kant gezet en nu begint het weer te komen en dat wil ik nou juist niet, ik wil mezelf niet gek maken door er de hele tijd ermee bezig te zijn!

Hoe's voor de rest met jou??

xxx
MoMo

Hoi MoMo
van harte gefeliciteerd met je huwelijk, jij heb het gehad en ik ga over een uurtje mijn trouwjurk passen. ik ga 2 juli trouwen. ik heb er echt zin in. Savond een feestje met familie en goede vrienden.

Ik ben ongy geworden na een week overtijd te zijn geweest. Ik ga nu ronde 18 in. Word er soms een beetje moedeloos van ook om dat ik al 37 ben.
Alle testen heb ik al gehad en moet maandag naar de gyn voor kijkoperatie. Maar dat laat ik pas gebeuren na mijn trouwen.

Maar meiden ik wil iedereen alle geluk wensen die we nodig hebben. Waar is dat virus? gauw doorgeven aan anderen.
liefs van winnie

Van harte MoMo met jullie huwelijk. Klinkt allemaal goed hoor, jouw symptomen! Zou wel perfekt in het plaatje passen. Ik heb mijn NOD rond 22 juni. Ik zal voor je duimen!
In ieder geval kan je nog lekker nagenieten van je bruiloft. Moet je ook zeker doen!!
Brigitte

Hoi MoMo,

jeetje, met overgeven en al?? dat klinkt toch echt wel als een zwangerschapsverschijnsel! Ik geef (bijna) nooit over, dus als dat gebeurt krijg ik ook goede hoop hoor,,,terwijl overgeven natuurlijk afschuwelijk is!! Tegenstrijdig allemaal he? Ik kan mij voorstellen dat een week nog erg lang is pfff ik vind dat wachten ook echt vervelend hoor!

Ik heb vandaag mijn laatje tablet clomid genomen en we zijn alvast druk aan de klus,,,we hebben besloten om het vanaf nu tot volgend weekend elke dag te doen,,het zekere voor het onzekere,,mijn vriend heeft perfect zaad, dus dat moet geen probleem zijn!! Nu nog hopen dat de clomid zijn werk doet en ik eindelijk na 1 jaar een eisprong krijg,,,dan ben ik al blij...ik hoop dat het virus op ons overslaat en wij straks mooi naar het maart-forum mogen,,,het lente-forum...Jij kan natuurlijk nog naar het feb-forum nietwaar???

Heel veel sterkte met wachten,,,ik hoop dat je het een beetje druk hebt, want dan vliegen de dagen wel voorbij!!

Ik ga voor jullie duimen!!

Liefs moi xxxxx

Hoi MoMo, nog gefeliciteerd met je huwelijk! Misschien krijg je een verlaat cadeautje, dat zou toch prachtig zijn?! Ik duim voor je hoor (en heb al een paar keer over de computer gehoest, want het virus heeft mij te pakken!)

Liefs, el.

Hoi MoMo,

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk, fijn dat het zo'n geweldige dag is geweest. Enne ik hoop van harte dat jullie een mooi huwelijkskado krijgen......! Zou toch geweldig zijn. Ik hoop het voor jullie.
Succes met wachten.

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan