Ben ik weer...

Hoi daar ben ik weer. Ik heb een hele lange tijd niets van me laten horen maar ik had dan ook geen nieuws. Ik lees wel elke dag met jullie mee en dat geeft me erg veel steun. A.s vrijdag gaan we eindelijk naar de huisarts voor een doorverwijzing. Ik ben eerst nog lekker op vakantie geweest en hoopte natuurlijk op een zwangerschap. De vakantie is daar uiteraard ideaal voor. Helaas het mocht weer eens niet baten. Na vier jaar mag het onderhand wel en denk ik genoeg geduld te hebben gehad. Ik laat me dan ook niet zomaar naat huis sturen want we hebben nu echt hulp nodig. Alleen het onder ogen zien dat we hulp nodig hebben is best moeilijk en ik zie er ook tegenop, maar we moeten van een stukje onzekerheid af.

Ik laat jullie weten hoe het is gegaan. Heel veel sterkte meiden en Kyra..... heel veel sterkte en kracht voor het verwerken van je verlies. Ik weet wat je voelt. X

Liefs Wen.

Hoi Wen,

Ik kan goed begrijpen dat jullie van de onzekerheid af willen, 4 jaar is ook een erg lange periode!
Hopelijk hebben jullie vrijdag een fijn gesprek en geeft dat de bevestiging dat je er goed aan hebt gedaan om hulp in te schakelen.
Ik kan me van mezelf herinneren dat ik na dat 1e gesprek blij was dat we de stap hadden gezet, nu werd er eindelijk werk van gemaakt, eindelijk actie! Ik vond dat destijds erg spannend. Hopelijk ervaar jij het ook positief.

Sterkte met het gesprek!
groetjes, Suus

ps een tip: schrijf je vragen op!

4 jaar??????????????

Hoe houd je het vol!

Je hebt vast mijn verhaaltje gelezen onder de jouwe, ik vind bijna 2 en een half jaar al veel en veel te lang, maar 4 jaar jeetje mina, zoals Suus zegt, schrijf je vragen op, ik heb ook als ik niets opschrijf dat als ik dan weer buiten sta ik plots denk: Oh dat ben ik nog vergeten, dat is alleen maar frustrerend.
En nu pas voor een doorverwijzing, nou jou schepen ze niet zomaar af hoor, maar verwacht nog niet te veel, lange wachtlijsten voor je op het fertiliteitsspreekuur terecht kan komen en voor elk onderzoek ben je ook zo maar weer een maand of wat verder!
Maar hopelijk komt er iets uit waar jullie iets mee kunnen.
Houd ons op de hoogte!

Groetjes,
Cynthia

Terug
Bovenaan