Hoi daar ben ik weer. Ik heb een hele lange tijd niets van me laten horen maar ik had dan ook geen nieuws. Ik lees wel elke dag met jullie mee en dat geeft me erg veel steun. A.s vrijdag gaan we eindelijk naar de huisarts voor een doorverwijzing. Ik ben eerst nog lekker op vakantie geweest en hoopte natuurlijk op een zwangerschap. De vakantie is daar uiteraard ideaal voor. Helaas het mocht weer eens niet baten. Na vier jaar mag het onderhand wel en denk ik genoeg geduld te hebben gehad. Ik laat me dan ook niet zomaar naat huis sturen want we hebben nu echt hulp nodig. Alleen het onder ogen zien dat we hulp nodig hebben is best moeilijk en ik zie er ook tegenop, maar we moeten van een stukje onzekerheid af.
Ik laat jullie weten hoe het is gegaan. Heel veel sterkte meiden en Kyra..... heel veel sterkte en kracht voor het verwerken van je verlies. Ik weet wat je voelt. X
Liefs Wen.
Ik laat jullie weten hoe het is gegaan. Heel veel sterkte meiden en Kyra..... heel veel sterkte en kracht voor het verwerken van je verlies. Ik weet wat je voelt. X
Liefs Wen.