ben ik weer.......

hallo allemaal,

Heb echt héééél lang niets meer van me laten horen. Was tot een half jaar geleden wat meer actief aanwezig op dit forum (niet dagelijks hoor).

Het schiet gewoon allemaal niet op. Zijn nu inmiddels twee jaar bezig, heb ondertussen pas drie iui achter de rug (zijn in juni 2005 begonnen met iui nr1) maar door aanwezige kystes, hebben we een paar maanden moeten stoppen (eind oktober tot na kijkeropatie 16 februari as).

Nu is er toch gekozen om een kijkoperatie te doen in februari en wordt mijn kyste weggehaald. Hopelijk zijn de kansen dan weer wat meer aanwezig.

Weet iemand wanneer ze dan weer verder gaan met insemineren, na zo'n kijkoperatie, of moet ik me dan wéér voorbereiden op een maand of paar maanden rust (dan word ik dus echt gek)

Meiden laat de moed niet zakken, dat doe ik ook niet. Heb er vertrouwen in, als is dat soms moeilijk ,maar één dag gaat het ons lukken.

Heel veel liefs van Indy

Hé indy,

Goed om weer iets van je te horen! Ik ben dus ook nog steeds hier en dus niet zwanger helaas. Maar ja, wat niet is kan nog komen.
Succes met je operatie en ik hoop dat ze daarna snel verder gaan met de IUI.

Groetjes Astrid

Hallo lieve meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reactie.

Aslan: Fijn dat je reageerde op mijn berichtje. Ben je nog steeds aan de Provera begrijp ik? Hoe gaat het verder met je? Nog een beetje aan het genieten van jullie witte broodsweken (of duren die tegenwoordig geen 6 maanden meer? hahahaha)
Inge: heel veel succes met de IVF. Echt heel spannend wat er nu weer allemaal op jullie af gaat komen.
Ik hoop toch dat bij ons IVF niet nodig zal zijn, maar......je weet het natiuurlijk nooit.

Heel veel succes beiden!

Liefs van Indy

Hoi Indy,
Ik heb zelf in april 2005 een kijkoperatie gehad. Wij moesten daarna 6 maanden proberen om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Toen zijn we in oktober weer naar het ziekenhuis gegaan en heb ik in november mijn eerste hormoonbehandeling ondergaan (d.m.v. buikinjecties) en ben ik ook geinsemineerd. Helaas zonder resultaat.
Alvast veel succes.
Groetjes Jeanette

Ach hopen dat de IVF niet door hoeft te gaan heb ik al opgegeven. Dat gaat echt niet lukken. We zijn ook al een beetje aan het IVF idee gewend hoor. Wat moet moet he!
Het is het resultaat wat telt!

lfs inge

Terug
Bovenaan