Ben ik weer

Hallo allemaal,

Ben even weggeweest. Zag het allemaal niet zo zitten. In het paasweekend begon ik nl alweer licht bloed te verliezen (een week na de inseminatie) en het zette pas afgelopen donderdag echt door. Baalde er zo van dat ik dacht ik neem wat afstand van het forum en las een pauze in.
Die pauze is ingelast, voelt een beetje als vrij zijn (vrij van spuiten).

Samen met mijn man heb ik besloten eens te kijken wat ze in Belgie nog voor me kunnen doen (daar is zijn collega ook geweest en daar hebben ze "ontdekt" waarom het bij hun niet wil lukken).

Ik vraag me  af of iui uberhaupt wel zin heeft. Heb er niet zo veel vertrouwen in. Er moet haast iets aan de hand zijn anders had het nu toch wel gelukt moeten zijn. Maar mijn gyn kan er verder niet zoveel mee. Maar als ik dan zie dat er toch vrij veel dames zwanger raken van IVF wil ik dat nog wel doen.

Pff, het is een heel verhaal geworden.

Succes   en sterkte allemaal (omdat ik al een tijdje niet meer heb geschreven doe ik het maar even zo).

Groetjes Belle

Hoi Belle

Naar dat de duiveltjes zijn gekomen en goed dat jullie een pauze hebben ingelast. Ik hoop dat jullie lekker gaan genieten van de rust die je nu hebt. Ik ben zwanger geworden met ifv en ben 41 jaar, dus de jongste ben ik niet.
Mijn gyn vond iui in ons geval niet nodig, maar in rotterdam dachten ze er anders over en moest eerst 3 iui's doen. Dat was  geen succes. Ik reageer heel heftig op medicijnen en dus ook op de hormonen. 2 iui's zijn vrij soepel gegaan en nummer 3 is een drama geworden. Bij poging 3 (nummer 1) had een gyn liggen slapen en heeft toen gemist dat het eitje al weg was en heb daardoor nodeloos dagen extra hormonen gespoten. Bij poging 2 van nog steeds iui 3 had ik een overstimulatie met 16 eitjes. Ik heb een week elke dag naar het ziekenhuis mogen gaan. Toen is besloten dat ik geen iui's meer hoefde te doen en kon eerst in de wacht, omdat mijn lichaam weer tot rust moest komen. en met de eerste ivf is het gelukt. ik wil je moet inspreken, het kan echt.
Heel veel succes en geniet van de time-out

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

jouw verhaal heeft me echt weer moed gegeven. Ik hoop gewoon over korte tijd net zo goed nieuws als jij te kunnen melden.
 Geniet van je zwangerschap!

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan