Ben ik weer

Hoi allemaal,

Mijn lichaam is niet hersteld na de mk! Toch van slag nog:

Ik zit dus nu op dag 28 van mijn cyclus die normaal 30 dagen duurt. Maar ik had niets van mijn ei gevoeld rond dag 16 (wat ik normaal altijd heb). Maar kreeg daarna wel alle tekenen waardoor ik ging denken dat het misschien raak was. Nee hoor niets van dat alles!!!
Omdat ik niet meer tempte kon ik niet snel ff checken of mijn temp hoog was (geen vergelijkingsmateriaal van de 1e helft van de cyclus). Maar toch heb ik een aantal dagen getempt. Daarna kreeg ik opeens wel vruchtbaar slijm!! En ovulatie pijn!! Dus heb ik verder getempt en en ik heb dus mijn ei pas op dag 26 gehad (eergisteren). Mijn lichaam deed dus gewoon een beetje raar, maar wat betreft eisprong kan ik er toch blindelings op varen. Geen tekenen is dus geen ei. Nu heb ik een cyclus van 39/40 dagen!!!! Helemaal vanslag na de mk blijkbaar. Nu is mijn NOD op 14 september. 15 september heb ik een telefonische afspraak met mijn gyn dus ga ik het gelijk zeggen. Als dit de volgende cyclus zo blijft wil ik dat ze er wat aan gaat doen om mijn normale cyclus weer terug te krijgen. Ik kan dan wel 6mnd moeten wachten maar heeft geen zin als mijn cyclus overhoop ligt denk ik.... Ik hou jullie op de hoogte.

Hoe is het met jullie? Voor de meiden die net slecht nieuws gehad hebben: ik wens jullie veel sterkte toe. neem de tijd om het te verwerken en als jullie vargen hebben vuur ze hier maar af. Zitten op dit forum toch al een paar deskundigen.

Veel liefs CLaudy

Hoi Claudy,

Frustrerend he zo'n lange en onregelmatige cyclus? Ik zit nu al 6 weken na mijn laatste ongi en nog steeds geen eisprong te bekennen!! Ik zit dus sowieso al op een cyclus van 60 dagen en dan moet mijn eisprong binnen een paar dagen komen wat ik betwijfel. Voor de mk had ik een cyclus van 26 dagen, ik kon er de klok op gelijk zetten! Heel frustrerend. Ik heb me voorgenomen eind deze maand naar de dokter te gaan. Bij mij is het dan 6 maanden na de mk en ik heb nog maar 1x een eisprong gehad! En mijn cyclus wordt alleen maar langer. Ik ben benieuwd wat jouw gyn zegt op 15 september. Laat je het mij weten?

Nou meis, maar eerst jouw nod afwachten.. want misschien ben je wel zwanger! Ik duim in ieder geval voor je!

X F.

hoi claudy
was wel lang wachten op je cyclus
heb gelukkig wel de cyclus normaal
ben dus gewoon ongi geworden alleen 2 dagen eerder moest de 29 worden en ben de 27 geworden
heb wel veel bloed verloren maar gewoon dezelfde aantal dagen
hoop voor je dat het nu goed komt en dat we toch nog samen naar het andere forum kunnen binnenkort
en dat de gyn je toch verder zal sturen
heb me vakantie achter de rug en moet volgende week weer beginnen
was net aan de vrije dagen gewend

groetjes van E

Hoi E,

Lekker he vankantie.Ik ben blij dat ik de zon dit jaar ver opgezocht heb. Hier is de zomer niet gekomen naar mijngevoel. Maarja niets aan te doen. al dat regen was deprimerend zeg maar nu kunnen we nog ff genieten.
Ja ik sta echt verbaasd dat ik zolang op mijn ei moest wachten. Dat is me nooit eerder gebeurd ook niet na 1e mk, toen was het direct weer goed.

Ik hou jullie op de hoogte als ik de gyn gesproken heb.

Hoe was je vakantie, naar buitenland geweest?

Liefs CLaudy

Terug
Bovenaan