Ben ik weer...

Zo, het is al weer ff geleden dat ik hier geweest ben.

Yari is de laatste weken echt aan het spoken 's nachts....en overdag.....
Poeh, ik wordt daar echt niet blij van, overdag gaat het redelijk, vaak ook veel gemopper, weinig slapen, gewoon helemaal niet tevreden...En hij was altijd zooooooo makkelijk.
In het begin dachten we tandjes maar nu bijna 3 weken verder zie ik nog geen 1 tand ( en hij is nu ruim 8 maanden )

Verder kan hij nu in die 3 weken zitten, tijgeren, bijna kruipen dus we gokken het er maar op dat hij ineens veel kan tegelijk ( sprongetje ???? )

Maar vannacht ging het weer wat beter, nog maar 4x wakker geweest maar toch telkens weer redelijk snel weer gaan slapen.

Ik heb dus bijna geen tijd gehad om hier te lezen, hopelijk gaat alles goed met jullie kids.

Ik hoop dat we na deze redelijk goede nacht weer op de goede weg zijn, ik ben nu echt bijna helemaal op. Manlief stuurt me vaak in het weekend ff alleen op pad zodat ik er ff lekker uit ben ( de lieverd)

Nou ik ga een poging doen ff lekker alles te lezen...

Groetjes Marina.

Welkom Back !!

Die periode heeft Kay een hele poos terug ook gehad..
Was ook te wijten aan het feit dat hij ineens teveel kon en wilde voor zijn leeftijd. Was dus meer een soort frustratie.

Dit werd ook nog eens bevestigd door het CB. Kay liep 2 maandjes op zijn leeftijd vooruit en inderdaad,.. ik werd er niet vrolijk van!! Niets was goed en bleef hem maar van de box naar de wipstoel verplaatsen, dan weer op schoot,.. pff!!

Ik moet zeggen dat Kay de laatste maand zo  ontzettend vrolijk en makkelijk is dat ik vollop van alles geniet. Dus nog even tandjes op elkaar, de rustige tijd zit er weer aan te komen hoor!!

Succes!

Esmé mv Kay

Hoelang duurt zoiets???
Yoëll is precies zoals jullie omschrijven. Loop al met wallen.
En ben ook al verschrikkeljk verkouden nu, kon ik er net niet bij hebben......

Pauline

Hoi Pauline,

Bij mij heeft deze intensieve periode ongeveer een maand geduurd.
Daarna ook echt ineens verdwenen en heb nu precies het tegenovergestelde. Kay is nu dus énorm makkelijk en ontzettend vrolijk. Ik geniet er nu dus ook vollop van voordat zich misschien de volgende sprong zich aan doet.

Maar wees niet bang, het ene kind is aan zijn nieuwe "kunnen" eerder gewend dan de ander. Misschien is dit wel je laatste week..

Nog even volhouden dus. En daarbij is het echt niet erg hem af en toe te laten huilen. Als ik Kay al 3x in korte tijd had verplaats of had geentertaint dan was het afgelopen! Ben geen pipo die steeds maar opspringt als meneer het niet zint.
Dus na 3x liet ik hem maar gewoon even huilen en vaak ging hij dan vanzelf (na een hele tijd huilen) weer langzaam aan zelf spelen. Uiteraard als hij écht helemaal van streek raakte dan pakte ik hem lekker vast en kreeg hij een dikke kus. Het is voor de kleine nu ook gewoon even niet makkelijk.

Als het je soms even teveel wordt denk dan weer aan jezelf. Dan leg je de kleine maar even boven in zijn bedje en dan huilt hij maar even. Huilen is ook zijn enige manier om zich te uiten of frustraties kwijt te raken. Daarbij hoor je het huilen dan even minder intens en kun je héél eventjes bijkomen.

Ook hier geldt; vergeet jezelf niet!!

Succes!

Esmé mv Kay

Pff nou het is pas sinds het weekend dat hij zo echt is, vorige week af en toe een dagje. Maar nu dag in dag uit. Gistermiddag de hele middag met hem gewandeld, omdat hij niet wilde slapen. Zelf liep ik met een bonkend hoofd.
Uiteindelijk thuis lekker eten voor hem gemaakt, begon hij zoooo hard te brullen, toen had ik het niet meer.
Had hem in bed gelegd, maar je voelt je zo rot. Gelukkig kwam Bert net thuisen die nam hem van me over. Voelde me zo verschrikkelijk. Ik ben lekker gaan douchen en toen ik beneden kwam zat Yoëll bij papa heerlijk te spelen en keek me aan met een lach.
Toen was het weer goed.
Soms is het even zwaar, maar we redden het wel

Pauline

pfff vervelend is dat als je zo intensief bezig bent.
Ik heb het met jaimey ook gehad, maar hij is er gelukkig vanaf.

Wij zitten nog steeds met de verkoudheid, maar heeft eindelijk een peneciline kuur gehad.

Ik hoop voor jullie dat het weer beter gaat.

gr ka

Hoihoi,

Nou ik ben deze periode wel gewend zo was Lars de eerst 2 3 maanden van zijn levens jaartjes ivm de voeding. Ik was 18 uur per dag ongeveer met hem bezig.. Dus kom maar op met het volgende sprongentje ik zit er helemaal klaar voor

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan