Ben ik weer...

Misschien dat sommigen nog weten wie ik ben, ik heb al een hele tijd niet meer actief deelgenomen aan het forum.

Met David, de nieuwe zwangerschap, werk en een grote verbouwing is dit er niet meer van gekomen.

Nu ik met verlof ben en weer wat meer tijd heb hoop ik weer wat vaker te kunnen reageren en gezellig met jullie kan meekletsen (al was ik altijd al meer een actieve lezer dan schrijver...)

kleine update:
David is bijna 18 maanden oud, hij is een enorme kletskous geworden, heeft veel enthousiasme met andere woorden het wordt volgens mij precies z'n vader. Hij loopt nog niet (is traag in zijn gehele grove motorische ontwikkeling) maar heeft nu al wel een paar keer een rondje om de salontafel gedaan.  
Ik ben inmiddels 34 weken zwanger van een meisje, de uitgerekende datum is 2 maart. Het gaat goed met de zwangerschap ik heb  nog meer energie dan verwacht, dus ik hoop dat dat nog even zo blijft.
We zijn nog steeds druk aan het verbouwen, en werken hard door om alles op tijd af te krijgen.
We hebben een nieuwe keuken, nieuwe CV installatie, van de garage zijn twee kamers gemaakt, overal nieuwe kozijnen en een dakkapel geplaatst op de zolderkamer waardoor we een nieuwe babykamer kunnen creeren.
Die baby kamer is dus nog lang niet af, volgende week komt de spuiter de muren doen en dan gaat het hopenlijk wel snel.

Hier nog wat recente foto's mijn mijn grote trots David!

Groetjes Sascha.

Mijn grootste hobby: met de katten knuffelen, alleen zijn die beestjes altijd zo snel, hier mist íe zomaar mijn kusje....

Kiekeboe!

Mijn kat Floortje!

Spieken door het kattenluikje hoe papa en opa aan het klussen zijn.

Hoi Sascha,

Welkom terug! Ik ben ook een tijdje wat minder actief geweest (ook door o.a. zwangerschap, erg herkenbaar!) maar probeer nu weer wat actiever te reageren. Hele leuke foto's van David, wat een lekker mannetje! En fijn dat het goed gaat met je tweede zwangerschap, en wat leuk dat het een meisje is. Je hoeft nog maar eventjes, spannend hoor!

Mijn meisje Isis is nu 16,5 maanden en ik ben bijna 29 weken zwanger van de tweede, weer een meisje. Isis loopt ook nog niet, wel heel fanatiek aan de bank, salontafel, loopwagen, papa's/mama's hand, maar los? No way, veel te eng!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en bijna 29 wk zwanger van haar zusje

Hoi!

Wat leuk om weer eens iets van je te horen. Heb nog vaak aan je gedacht; hoe zou het met je zijn??..

Maar zo te lezen gaat het prima en dat is alleen maar goed!
Nog een paar weekjes en dan is het zo ver..

Hou ons op de hoogte!

Esmé mv Kay

Leuk dat je weer wat van je laat horen (uhh,   lezen). En wat een gave foto van dat 'net-mis-kusje' .
Veel sterkte met de laatste loodjes!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan