ben ik weer

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Sorry dat ik wat afwezig was de laatste tijd maar  we hebben  nogal slecht nieuws gehad. De vader   van mijn vriend heeft maagkanker. Het valt gelukkig nog mee (relatief gezien dan). Als ze zijn maag verwijderen, hopen ze alles te hebben en dan is dat het ook, maar het was nogal een gestress de afgelopen tijd.

Het zal wel hectisch blijven de komende tijd, dus het is echt niet dat ik jullie niet meer aardig vind ofzo .

KT

Tsjonge, dat is best een heftig bericht zeg!
Ik had je al gemist de laatste tijd.

Ik wens jullie heel veel sterkte!!!

Issie

oeiiii,

Sterkte meid, valt niet echt mee zo hé???
Rustig aan doen hoor! Breek het lijntje niet  (je eigen lijntje bedoel ik)

Groetjes Debby

Jeetje, da's heel vervelend nieuws!
Ik wens je veel sterkte toe voor de komende tijd.
Sil

Hi Sil,

Dank voor je berichtje, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe het met hem gaat. Mijn schoonouders communiceren niet over dit soort dingen met hun kinderen. Mijn vriend heeft de feiten te horen gekregen en we zijn er even op bezoek geweest, maar verder wordt er dus niet over gepraat.
Ik vind het een beetje vreemd allemaal (in mijn familie is een uit de hand gelopen tandarts bezoek al reden voor uitgebreide telefoontjes en steunbetuigingen  ), maar goed, ieder zijn ding.

Voor mijn vriend is het wel een beetje vervelend, want ik geloof dat hij er toch wel met zijn vader over wil praten, maar die kans is er dus niet.

Groetjes, KT

Tsjonge KT, wat een moeilijke situatie. En wat raar dat ze daar niet gewoon over kunnen praten. Juist als er van alles aan de hand is, zou het zo goed zijn dit met je kinderen te bespreken. Ik kan me ook voorstellen dat je vriend hier behoefte aan heeft.

Heel veel sterkte in elk geval en hopelijk komt het wel goed met ze en komt er ook wat openheid in de familie

liefs Ida

Hey KT,

Wat vervelend zeg, dat je schoonfamilie zo is. Vooral voor je vriend lijkt het me echt niet makkelijk!

Sterkte hoor ermee!

Liefs,
Issie

Terug
Bovenaan