Ben ik weer

He dames

Hoe gaat het ermee?
Ik hoop dat jullie me nog kennen.
Toen we nog geen eigen mei-forum hadden kwam ik hier regelmatig langs, maar de afgelopen tijd is daar weinig van gekomen.

Ik zal even het geheugen opfrissen, want het is echt al een tijd geleden.
Ik ben 35 jaar en 33 weken zwanger van de eerste.
We hebben erg lang op deze zwangerschap moeten wachten en hadden uiteindelijk hulp nodig om het zover te krijgen (IUI, dat is dus kunstmatige inseminatie)

Door persoonlijk omstandigheden ben ik hier weinig geweest ( en het feit dat als ik er was het inloggen lang niet altijd lukte speelde ook mee). Maar nu mijn verlof er aan zit te komen (maandag laatste dag werken) denk ik dat ik wat meer tijd heb om gezellig met jullie die laatste weken door te komen.

Hey,

Leuk dat je weer mee komt kletsen!
Denk/hoop dat het hier idd wel drukker zal worden nu de verlofperiodes aan gaan breken.

Hoe gaat het met je? Voel je je goed?

Liefs Annemarie

Welkom terug! Alles een beetje goed geweest ondertussen...
Het is hier ook wel niet altijd aan de drukke kant geweest he, ik hoop idd ook dat dat met de verloven verandering in zal komen. Is toch fijn om veel te lezen / te schrijven hebben!

En over dat verlof gesproken: ik kijk er zo hard naar uit!!! Maar ik moet na deze week nog 5 weken :-/

Leuk om weer terug te zijn.
Maandag is mijn laatste werkdag dus dat is al lekker snel.
Ergens ben ik echt toe aan verlof en ergens zie ik ook op tegen die weken alleen thuis.
Ik ben iemand die absoluut niet thuis kan zitten, zeker niet als mijn vriend gewoon moet werken. Maar aan de andere kant ben ik al minder uren gaan werken omdat ik het gewoon niet volhield, dus het is echt wel tijd voor verlof.

Met de kleine gaat het goed. Het trapt lekker elke dag tegen m'n blauwe rib en als het niet trapt dan vleit het het hoofdje tegen diezelfde blauwe rib. Ik zit dus regelmatig met mijn hand op mijn buik de kleine een beetje omlaag te duwen om mijn rib te ontzien en de trappen een beetje op te vangen. Hahaha dit is nu al een drukte makertje.

Officieel nog iets meer dan 6 weken wachten, ik ben nu toch echt wel benieuwd naar de kleine hoor, van mij mag het ook wel wat eerder komen.

Wat lekker zeg dat je alleen maandag nog moet werken ik heb ook bijna verlof moet maandag, woensdag en vrijdag nog.

Ik denk dat ik straks ook moeite ga krijgen om thuis te zijn, 3 weken vakantie in de zomervakantie vindt ik al lang ben dan altijd blij dat ik weer aan het werk mag.

Hoewel ik nu wel echt verlang na me verlof en er ook echt zin aan heb, ik denk dat de weken wel omvliegen moet nog veel doen dus heb genoeg afleiding.

En nu maar hopen dat de kleine beeb niet 2 weken later dan de uitgerekende datum komt want dan duurt wachten heeeel lang.

pff 2 weken later  ik moet er niet aan denken.
Maar ja je hebt het niet voor het kiezen he.

M'n verlof is vandaag ingegaan en ik ben nu op zoek naar geboortekaartjes.
Verder staat er nog een nieuwe fotocamera op de planning, dus ik ben vandaag vooral op het internet aan het speuren.

Terug
Bovenaan