Ben ik weer

Hallo Allemaal,

Ben sinds gister bezig met het forum en sluit me nu ook aan bij de mamaclub september.
Zal me eigen even voorstellen, ben Eline en ben 33 Jaar.
We hebben een zoontje Sven en die is op 6juli 2007 geboren terwijl ik toen 27 juni was uitgerekend. Toen heb ik ook veel aan het forum gehad.
Vorig jaar augustus heb ik een miskraam gehad met de 8 weken dus het is nu extra spannend allemaal. 4 Februari krijgen we een echo.
Op nieuwjaarsdag hebben we een test gedaan, dus we kunnen het nieuwe jaar niet beter beginnen met zo'n goed nieuws.

Groetjes, Eline

hai Eline,
welkom bij de septembermama's! Maareh.. ben jij ook actief op het zomer2007 forum?  Want daar zit wel een mama van Sven, maar weet eigenlijk niet of jij dit bent?
Mijn zoontje is van juni 2007 nl.
Super hé? Om zo 2009 te beginnen! Geniet ervan, en succes in het eerste trimester, voor jullie extra spannend...

Groetjes Saskia  (7wk, 3dg)

Hoi Eline,

Wat leuk dat je weer zwanger bent!
Gefeliciteerd!!
En ook veel succes/sterkte het eerste trimester toegewenst en bij jullie eerste echo.
Ik hoop dat je een hele leuke en fijne echo zult hebben, het komt vast goed!!

groetjes,
Gipsey

quote: sasjeroen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-01-2009 19:01:16'));

hai Eline,
welkom bij de septembermama's! Maareh.. ben jij ook actief op het zomer2007 forum?  Want daar zit wel een mama van Sven, maar weet eigenlijk niet of jij dit bent?
Mijn zoontje is van juni 2007 nl.
Super hé? Om zo 2009 te beginnen! Geniet ervan, en succes in het eerste trimester, voor jullie extra spannend...

Groetjes Saskia  (7wk, 3dg)

Hoi Saskia,

Bedankt voor je reactie. In die tijd dat onze zoon Sven is geboren ben ik wel actief geweest op het juni forum van 2007 maar de laatste tijd niet meer.
Maar leuk om je weer tegen te komen.

Groetjes, Eline

Iedereen bedankt voor de leuke reacties van onze zwangerschap.
De eerste 6 weken nogal beroerd geweest maar sinds deze week gaat het een stuk beter gelukkig, ben alleen nog wel moe maar dat hoort erbij he.
Allemaal een fijne zwangerschap en tot snel maar weer.
Groetjes, Eline

Terug
Bovenaan