A
Anoniem
Guest
Hoi meiden!!!!
Bijna niet gereageerd deze weken, want het is hier echt DRAMA met Rik.
Ik weet niet meer wat ik moet doen en hoop maar dat het een sprongetje is....
Rik is momenteel heel dwingend, zijn wil is wet.
Als ie iets niet mag dan huilt ie dus 2 uur!!!!!!!!!! achter elkaar of is de hele dag verder uit zij doen.
Ook doet ie dus heel de dag dingen die die niet mag. Probeer hem af te leiden, maar ook dan weer huilen. Soms wordt ie zo boos dat ie dus echt slaat en HARD! Nou dan staat ie dus linea recta op de gang.
maar heb ik altijd zoveel toegegeven dat die dat nu ook wi??? Of zijn dit toch die sprongetjes?? Ik weet het niet meer jongens. Afgelopen weekend mezelf zon ontaarden moeder gevonden en \heb veel gehuild. Ik snap niet waarom Rik zo doet. Probeer echt bhet best met hem voor te hebben......
Snachts word ie by the way ook weer een aantal keer wakker huilend..pppffff
Het breekt ook op nu.
Hoop (nouja ook weer niet) dat er iemand ook bekend is met dit verhaal.
X Saskia
mv Rik
18 maanden bijna
Bijna niet gereageerd deze weken, want het is hier echt DRAMA met Rik.
Ik weet niet meer wat ik moet doen en hoop maar dat het een sprongetje is....
Rik is momenteel heel dwingend, zijn wil is wet.
Als ie iets niet mag dan huilt ie dus 2 uur!!!!!!!!!! achter elkaar of is de hele dag verder uit zij doen.
Ook doet ie dus heel de dag dingen die die niet mag. Probeer hem af te leiden, maar ook dan weer huilen. Soms wordt ie zo boos dat ie dus echt slaat en HARD! Nou dan staat ie dus linea recta op de gang.
maar heb ik altijd zoveel toegegeven dat die dat nu ook wi??? Of zijn dit toch die sprongetjes?? Ik weet het niet meer jongens. Afgelopen weekend mezelf zon ontaarden moeder gevonden en \heb veel gehuild. Ik snap niet waarom Rik zo doet. Probeer echt bhet best met hem voor te hebben......
Snachts word ie by the way ook weer een aantal keer wakker huilend..pppffff
Het breekt ook op nu.
Hoop (nouja ook weer niet) dat er iemand ook bekend is met dit verhaal.
X Saskia
mv Rik
18 maanden bijna