Ben ik wel een goede moeder, of is dit zo ook bij jullie?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!!!!

Bijna niet gereageerd deze weken, want het is hier echt DRAMA met Rik.
Ik weet niet meer wat ik moet doen en hoop maar dat het een sprongetje is....

Rik is momenteel heel dwingend, zijn wil is wet.
Als ie iets niet mag dan huilt ie dus 2 uur!!!!!!!!!! achter elkaar of is de hele dag verder uit zij doen.
Ook doet ie dus heel de dag dingen die die niet mag. Probeer hem af te leiden, maar ook dan weer huilen. Soms wordt ie zo boos dat ie dus echt slaat en HARD! Nou dan staat ie dus linea recta op de gang.

maar heb ik altijd zoveel toegegeven dat die dat nu ook wi??? Of zijn dit toch die sprongetjes?? Ik weet het niet meer jongens. Afgelopen weekend mezelf zon ontaarden moeder gevonden en \heb veel gehuild. Ik snap niet waarom Rik zo doet. Probeer echt bhet best met hem voor te hebben......

Snachts word ie by the way ook weer een aantal keer wakker huilend..pppffff

Het breekt ook op nu.

Hoop (nouja ook weer niet) dat er iemand ook bekend is met dit verhaal.

X Saskia
mv Rik
18 maanden bijna

Lieve Saskia,

ai, erg is dat he als die dreumesjes je het leven soms zo moeilijk maken. Ik weet niet of dit een sprongetje is, heb mijn boek ´oei ik groei ´ overgedragen aan een vriendin. Ik herken het in ieder geval wel van mijn oudste. Die had rond die periode ook zo ´n onmogelijke periode (misschien toch een sprongetje?). Ik was toen hoogzwanger van zijn zusje, dus vandaar dat ik me nog goed herinner dat hij zo onmogelijk was.

Ik kan weinig bemoedigends bedenken, alleen dat je niet de enige bent en...... hou vol! Kan je hem anders niet een middagje naar oma of een vriendin brengen ofzo dat je even iets voor jezelf kunt doen?

toi toi toi

liefs miranda

O, en nog even iets: JE BENT ZEKER WETEN EEN GOEDE MAMA HOOR!

Hoi Saskia,

Nee hoor, je bent zeker geen slechte moeder. Het feit dat je er zoveel mee bezig bent geeft al aan dat je het beste met je kindje voor hebt en dat je dus een goede moeder bent.

Sven is de laatste tijd ook erg tijdrovend. Het is ook een moeilijke leeftijd vind ik hoor voor die kleintjes. Zeker met spelen. Het babyspeelgoed is niet meer leuk maar het speelgoed voor bijv. 2 jarigen is nog te moeilijk. Hij kan zich dan ook moeilijk zelf vermaken. Daarnaast gooit hij werkelijk met alles dus hobbel ik de hele dag achter de kleine man aan om te zorgen dat alles heel blijft. Hij begrijpt al een hoop en hij wil zelf ook een hoop duidelijk maken maar dat kan ie nog niet goed, hoe frustrerend is dat?

Ik gooi het maar op een moeilijke leeftijdsfase en zet mijn verstand soms maar op 0 en het huishouden? Ach, dat komt wel weer.........

Enne, ik ben soms ook best blij dat ik hem op woensdag weer even naar het kinderdagverblijf kan brengen zodat ik (op mijn werk weliswaar) weer even tijd heb voor mezelf.........

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hallo Saskia.. Zo te horen gaat het goed in Etten Leur ..
Ook hier is het echt huilen met de pet op, pffff...
Jesse is al zeker 2 weken verkouden, en als ie niet lekker is dan hoort iedereen het te weten..
Maar goed, afgelopen weekend leek het wat beter te gaan.. Gister kwam ik ziek thuis van mijn werk, was mijn oudste zoontje ook ziek, spugen, kotsen, diarree.. Ik ook aan het spugen bleh...
Vannacht een hele nacht niet geslapen omdat ikzelf ziek was, dan werd mijn oudste wakker omdat ie last van zijn buik had en moest spugen.. Sliep die eindelijk weer, jawel Jesse vond het leuk om 2 uur lekker te gaan gillen midden in de nacht..
Dat is de hele dag niet anders, een hele dag hangen gillen zeuren en huilen.. Pff, nog zo'n nacht en ze kunnen me wegbrengen...

Ik hoop dat het snel over is bij Rik, maar ik denk dat het een sprongetje is.. Jesse heeft daar ook altijd veel last van dus wellicht "springen ze samen" deze keer..
Succes meid!!
En NEEEEEE!! Je bent geen slechte moeder!!

Ik had gisteren al 2 keer gereageerd hier, maar het liep steeds vast, dus ik heb op je hyves even gemaild.
Wil hier ook nog even zeggen: Je bent een goede mama!!

Pffffffffff zit bij het lezen van jullie berichtjes weer te huilen!!!!!

Doet me goed meiden, THANKS!

X saskia

Terug
Bovenaan