ben ik wel normaal?

Wij zijn sinds december gestopt met de pil en nog steeds niet zwanger.

Nu heb ik een onzekerheid waar ik niet zo goed raad mee weet. Sinds ik ben gestopt is mijn ongi (die wel regelmatig is) veel minder. Tijdend de pil slikken (12jr) had ik wel 6dagen mijn ongi en sinds ik gestopt ben ik het nog niet eens drie dagen waarvan een dag vers bloed (rood) en de rest wat bruine afscheiding.

Is dit normaal dames, wie herkent dit, hoelang duurt het voordat je lichaam van de pil af is, moet ik naar mijn ha, is dit een teken van een nog steeds onvruchtbaar leven.

Ik hoop dat ik hier reacties op krijg!
Groetjes Lotte
 
hoi hoi,als je gestopt ben met de pil kan het even duren,voordat je weer regelmaat hebt,ik heb het precies contra sinds ik gestopt ben in jan,ben ik het meer en zijn mijn menstruatie pijnen erger,maar dat wil echt niet zeggen omdat jij minder bloed dat je onvruchtbaar bent, geef je lichaam de tijd om weer op gang te komen,en je pil is meteen uit je lichaam maar je hele huishouding is in de war, en ja het verschilt per persoon waneer die weer op gang is.veel sucses gr manuela
 
Bij mij was het na ruim 10 jaar slikken ook een stuk minder hevig en lang. Met de pil was ik er 8 tot 10 dagen mee bezig. Toen ik gestopt was was het hooguit 4 dagen en veeeel minder erg.

Nog geen 3 dagen lijkt me overigens inderdaad wel erg kort. Misschien dat je deze vraag (telefonisch) bij je huisarts kan stellen. Wie weet kan het helemaal geen kwaad en ben je gewoon een lucky girl!
 
Ik heb hetzelfde hoor! Sinds ik gestopt ben (na 11 jaar slikken) is het bij mij ook minder geworden en heb ik ook last van die bruine afscheiding. Ik ben ermee bij de ha geweest en die zegt dat het heel normaal is. Ik had in het begin last van bruine afsch voordat ik ongi moest worden en nu is dat zo goed als weg en is het erna nog wat! Maar dat het aantal dagen en de heftigheid verandert kan kloppen. Ik heb nu bijvoorbeeld veel minder last op de eerste dag, terwijl ik anders echt een dag me ziek voelde! Maar ik heb ook af en toe maanden dat ik maar 2 of 3 dagen ongi ben en de rest wat naweeen maar dat is bijna niets! Volgens mij (en mijn ha) kan dit geen kwaad! Dus niet teveel zorgen maken (hoor wie het zegt..........)
 
hoi,

Ik ben nooit zo lang aan de pil geweest, bleek niet tegen de hormonen te kunnen. Door evenwicht in mijn hormoonhuishouding (na stoppen met de pil) was ik ook nooit lang ongesteld. Vaak had ik maar 1 dag een tampon nodig en had ik nog wat dagen vage bloedafscheiding (2 a 3 dagen). En echt hier is niets raars aan (en heeft geen invloed op zwanger worden denk ik want ik ben 34 wkn zwanger)
 
Hoi Lotte,

Voordat ik aan de pil ging was het altijd huilen met de pet op als ik ongesteld was, erg heftig....
De pil bracht gelukkig uitkomst en ik was dan in eerste instatie helemaal niet zo happig om te stoppen met de pil, maar ja, die kinderwens he?!
En? Toen ik gestopt was was de pijn wel hetzelfde als voordat ik er mee begon, maar ik was nog maar 4 dg. ongesteld i.p.v een ruime week!

Enne, niet onvruchtbaar ofzo, want inmiddels ben ik ruim 39 weken zwanger en zit ik te wachten op de bevalling.

Het kan dus gewoon dat je cyclus wat anders wordt, hij is in elk geval regelmatig, dat is al heel wat.

Succes ermee.
Nijn
 
Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil een keer 'normaal' ongesteld geworden. Netjes op dezelfde dag als met pil, zeg maar. De eerste echte hele dag was ik wel ongestelder dan met de pil; ik ben 'normale' o.b.'s gaan halen ipv. o.b. mini comfort die ik altijd gebruikte. Maar het gekke is dat dat maar een dagje was, verder verliep mijn cyclus exact hetzelfde zoals altijd! Mwah, is niet erg, als ik maar wel snel zwanger wordt! ;-)
 
Terug
Bovenaan