Ben ik wel zwanger

ik heb een vraagje ik heb vandaag een test gedaan en daaruit blijkt ik zwanger te zijn ik ben overtijd en heb
rare gevoelens in myn buik.

maar nu vraag ik me af hoe betrouowbaar die test is kan iemand my helpen

alvast bedankt
 
Als je een zwangerschapstest hebt gedaan die je in Nederland bij een apotheek of een drogist kunt kopen ben je geheid zwanger. Je maakt alleen een zwangerschapshormoon aan als je in verwachting bent. Voor de zekerheid kun je er nog een doen van een ander merk, dat heb ik toen gedaan (1 x de clear blue en 1 x de predictor)en bij beide was ik zwanger.

Als je het helemaal zeker wil weten kun je naar de huisarts gaan en daar nog een test doen maar ik zou er op rekenen dat je een baby verwacht.

Ik weet niet of ik je kan feliciteren of dat je er niet zo blij mee bent. Ik hoop het eerste.

Succes!

Annemieke
 
Ik denk wel dat ze er blij mee is, maar het is nog zo onwerkelijk. Ik heb nl. net (paar uur geleden) ook een test gedaan en ook deze test gaf aan dat ik zwanger blijk te zijn. Ik ben heel erg blij van binnen, want ik wil het heel graag, maar ik merk dat ik heel erg onzeker ben of ik wel echt zwanger ben. Het is nog onwennig allemaal...dat is het vast ook bij haar.
 
Hallo

Ik heb gisteren een test gedaan, waaruit blijkt dat ik zwanger ben, en ik heb ook een raar gevoel in mijn buik, maar een test die aangeeft dat je zwanger bent, zit er bijna nooit naast, mijn huisarts zegt dat een negatieve uitlag, er wel naast kan zitten..... dus bij positief kan je er zeker van uit gaan.... succes
 
Terug
Bovenaan