ben ik ziek of gewoon zwanger?

Hoi.
ik ben de eerste 12 weken eigenlijk niet misselijk geweest. nu zit ik in week 13. Drie dagen lang voelde ik me echt doodziek. Dat wil zeggen zo misselijk als een hond de hele dag door. Mijn vriend, de zwangerschapsexpert, zei schat dat komt omdat je zwanger bent. Gisteren voelde ik me fantastisch. Vanochtend ook. Toen at ik 1 boterham met chocopasta en was ik urenlang weer zo ziek als een hond. is dit normaal? is dit de zwangerschapsmisselijkheid? en zo ja waarom begint dat dan bij mij nu pas? Weet iemand hier iets meer van? ik wil niet piepen of zo maar zo misselijk zijn zonder over te geven vind ik toch wel heel vreemd. ik wilde het liefst onder mijn bureau gaan liggen. herkent iemand dit?

groetjes

tja, denk dat het bij de zwangerschap hoort hoor. ik was van mn zoon de eerste weken ook niet misselijk, toen ik ongeveer 15 weken was en het vlees aan het vullen was op m'n werk, moest ik ineens kotsen.
ben nu ook 12 weken zwanger, maar ben al vanaf week 6 misselijk. hoef niet elke dag te kotsen maar zit er soms nie ver vanaf. heb ook dagen erbij dat ik me kiplekker voel, elke zwangerschap is anders en denk dat je het maar een beetje over je heen moet laten komen.

Hoi,

Even inbreken hier ben van het Maart/April forum. Ik ben al vanaf het begin misselijk en veel over gegeven en aan de medicijnen gezeten gaat nu eindelijk ietsje beter gelukkig maar zit nu in de 20ste week. Maar het hoort er echt bij.

Hopelijk ben je er gauw weer vanaf en kan je lekker genieten.

Liefs RH

Hoi,

Ook ik ben al vanaf het begin van de zwangerschap misselijk. Maar pas bij week 12 begon ik ook daadwerkelijk over te geven. De misselijkheid was toen wel weg, maar zodra ik te lang wachtte met eten, ging het mis. Daarom zorg ik toch altijd dat ik wat in m'n maag heb, vooral 's ochtend direct eten, anders gaat het mis. Brood op de nuchtere maag gaat trouwens helemaal niet, ik eet beschuit of cornflakes.

Hoop dat je er snel vanaf bent of anders een manier vindt waarmee je niet ziek wordt (bij mij is dat dus iets in m'n maag hebben)

Groetjes!!!

Hey,

hier nog een tip:

eet eens een paar dagen zo min mogelijk tot geen suiker. Misschien krijg je wat hoofdpijn omdat je moet wennen, maar nu ik dit doe ben ik bijna niet meer misselijk en val ik niet meer flauw!

Succes, liefs Son

Bedankt voor de tips. ik merk nu dat als ik heel vroeg naar bed ga en vooral niets doe als ik rustig ben of misselijk ben dat ik het dan beter gaat. kortom moet mijn bed voorlopig maar niet verkopen :)

Ook hier in begin niet ziek geweest nu vanaf week 11 al zo ziek en lamlendig als een hond, nergens zin in, misselijk, hangerig, gewoon heel vervelend ik probeer ook te eten maar helaas heeft mijn maag er niet veel trek in hopelijk snel over bij jou

Liefss

Terug
Bovenaan