Ben ik zwanger? Durf geen test te doen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben al lang niet meer op het forum geweest ivm omstandigheden. Nu heb ik al een paar dagen een stekend gevoel in mijn onderbuik en dat straalt door naar mijn linkerzij en onderrug. Ook ben ik erg moe en emotioneel geladen. Kan wel janken om alles.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en zo ja, wat kan dit zijn? Volgende week heb ik trouwens mijn NOD, 25-8.

Groeten Andrea

hoi Andrea,

Ik heb nog niet zoveel ervaring met te   vroeg testen maar ik weet dat swinnie(van hier) 3 dagen voor haar nod positief heeft getest, maar dat het meestal nog niet te meten is omdat je hormoon gehalte nog te laag is. Je kan het natuurlijk altijd proberen?

groetjes Kriebels

meid ik zou gewoon even wachten. tot een dag na je nod. anders kan het zonde zijn van je test want ws ben je te vroeg als je nu gaat testen.
en die symptomen ken ik . maar ik heb ze als mijn ongi er an zit te komen. ik wil je niet ontmoedigen hoor. maar pin je er niet te veel op vast. probeer leuke dingen te gaan doen en het even van je af te zetten. (errug moeilijk, ik weet het)

succes liefs wilma

Hoi!

Ik denk dat het een misverstandje is,maar niet ik maar Sweety heeft volgens mij een paar dagen voor haar nod positief getest...is ook moeilijk allemaal die namen onthouden...heb ik ook vaker moeite mee.
Maar als ik jou was probeerde ik inderdaad nog even mijn geduld te bewaren...moeilijk he...ik geef mijn goeie raad weg,maar geduld heb ik   ook niet!!

Veel succes!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan