Ben ik zwanger, heb ik een erg vroege miskraam?? Of de draad gewoon kwijt

<p style="text-align: left;">Hey hoi dames! </p><p>Ik ben op het moment helemaal niet meer zeker van wat er gaande is in mijn lichaam. Iets meer als 2 weken terug heb ik mijn ovulatie gehad en vrij snel daarna een ontzettend zwanger gevoel. Opgezette borsten die erg gevoelig zijn en onder spanning staan. Regelmatig echt duizelig en geen enkele trek in eten, dan weer wel dan weer niet. Gevoelig voor elke geur, en een hele apparte smaak in mijn mond. Vergeetachtig en was flink aan het woorden husselen. Kort om ik voelde hem al een beetje aankomen dat het raak zou kunnen zijn. Ik heb een lady comp en zie daarop ook dat mijn temperatuur redelijk constant blijft. Afgelopen donderdag/vrijdag was mijn nod. Heb zaterdag met ochtendurine een test gedaan en die gaf niets aan. Wel die avond er voor wat ruig geweest en vlak na de test begon de elende. Echt heftige krampen en pijn aanvallen. Nu is mijn periode ook redelijk heftig maar wel constant. Nu wisselen de pijnen zich af, zo nu en dan even flink kramp en heb daarna niet meer. Zaterdag verloor ik redelijk bloed. Eerst waterig roze en daarna toch echt wel helder rood. Inclusief wat stolsel. Vandaag nog steeds pijn. Terwijl als het mijn periode was mijn krampen maar een dag zijn. Maar het vreemde is dat ik bijna geen bloed meer verlies. Het zet echt niet door zegmaar, alleen tijdens het toilet bezoeken verlies ik wat dikkig bloed. Ik weet het gewoon niet meer. Mijn borsten doen nu weer pijn en ergens voelt het vrij nutteloos om weer een test te gaan halen binnenkort. Maar ik twijfel of dit een menstruatie is op het moment. Misschien dat iemand hetzelfde door maakt of een idee heeft. </p><p>Dikke knuffeltjes Esther</p>
 
Het klinkt mij alsof je gewoon ongesteld bent geworden eerlijk gezegd.. Ik snap dat je graag een verklaring wilt voor je symptomen maar de zwangerschapskwaaltjes zoals vergeetachtigheid treden niet al op bij 3-4 weken zwangerschap.. Zeker gezien je een negatieve test hebt en bloedverlies lijkt het me niet dat je zwanger bent geweest
 
Ik snap je reactie maar ik heb dus een dag of 5 een innestings bloeding gehad. Na de tijd en vlak voor nod regelmatig een contact bloeding. De vergeetachtigheid is inderdaad niet een syptoom voor 4 en een halve week. Dit kan ik met gemak wijden aan een vitamine tekort. Maar het ding is dat ik altijd ontzettend regelmatig ben geweest inclusief menstruatie klachten. Ben ik ongesteld dan ben ik ook echt ongesteld. Het ding is nu dat de bloeding na gister middag echt helemaal gestopt is alleen met afvegen komt er nog wat mee. Action test die ik nog had liggen heb ik op nod gedaan en was negatief met echt een mini mini tuurstreepje. Stelde eigenlijk niets voor. De moodswings worden wel minder. Maar de extreme vermoeidheid blijft. Het is misschien ook handig om te melden dat ik een uterus dydelphis heb. Dus twee baarmoeders en twee baarmoedermonden. Een aandoening waardoor ik na een operatie extra ben gaan letten op hoe mijn periode verloopt dus abnormaliteiten vallen mij flink op. Niet alleen ik ook mijn ladycomp is de draad kwijt. Ik denk dat ik over een paar dagen nog een test haal en dan een iets duurdere kwaliteit. Wie weet. 
 
Dit klinkt misschien bot, maar je weet niet of de bloeding die je gehad hebt een innestelingsbloeding is geweest. Dat zou je alleen kunnen weten als je op dat moment een echo had gemaakt en in je baarmoeder een embryo had gezien (voor zover dat dan al zichtbaar is). Het zou qua timing kunnen maar zeker weten doe je het niet, het is een aanname. En aangezien je gebloed heb, en de test negatief is geweest, is dit nu geen miskraam (ik krijg een beetje het gevoel dat je die kant op gaat). Door verschillende factoren zoals stress kan je cyclus veranderen. Maar als jij denkt toch nog zwanger te zijn dan moet je vooral een test doen, ik denk dat het zonde is van het geld
 
Als ik het zo lees lijkt het inderdaad op een menstruatie. Je cyclus kan ineens veranderen he, das echt mogelijk. Hopelijk volgende ronde wel raak ?
 
Terug
Bovenaan