ben ik zwanger?OF JUIST NIET

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik een vraagje aan jullie,Ik ben 25 augustus vorig jaar bevallen van een gezonde zoon Peter en we wouden graag een kindje snel erbij,mede omdat mijn man kanker heeft gehad en dit het zaad kon aantasten.Nou is mijn vraag aan jullie het volgende.
ik ben normaal(na mijn bevalling althans)36 dagen mijn cylcus en de laatste maand was het 39 en nu zit ik (ben nog niet ongesteld geworden)op een cylus tot nu toe van 46 dagen,heel vreemd.
Een zwangerschapstest heb ik al gedaan,maar was negatief,ik moet wel heel eerlijk zeggen dat dat een dag voor de NOD   was.
Wie o wie kan mij wat vertellen,snap er niks meer van haha.

Denken jullie dat ik zwanger ben?

lfs nice

hoi bernicee

das lastig te zeggen of je zwanger bent hahaha. wanneer was je nod. ik bedoel welke dag ? hoeveel dagen is het geleden dat je heb getest ? ik zou gewoon nog een testje doen, dan weet je meer.
ik hoop het wel voor je. succes.

gr. Bambi
23+1 wk

Ik zou ook nogmaals testen. Het is al even weer geleden, wellicht ben je zwanger en te vroeg getest, kans is aanwezig....

Succes!

Hoi,
Ik heb ook op de dag van mijn nod getest gewoon omdat ik nieuwsgierig was maar die was negatief, paar uur later ook een klein bloedinkje. Omdat het niet verder doorzette heb ik (op advies van de assistente) 6 dagen later nog een keer getest.... en die was wel positief. Inmiddels heb ik er al een heleboel gedaan en ze zijn allemaal positief!
Het kan dus wel en mijn advies, gewoon nog eens testen. Ik hoop dat je net zo'n mooi resultaat hebt als ik. Veel succes ermee!
Liefs, Amber

ik testte pas met 2,5 week overtijd, (dus 6,5 week zwanger) positief, dus gewoon nog eens testen als je nog steeds niet ongesteld bent...
Komt vanzelf een keer dan dat je ofwel positieve test krijgt, (langer dan 4 weken overtijd moet je naar de huisarts gaan en eventueel om echo vragen), en anders word je gewoon ergens een keer weer ongesteld.

Terug
Bovenaan