Ben ik zwanger of niet????

<p>Hoi hoi,  Ik ben al 7 dgn over tijd. Heb op de dag dat ik on moest worden al een test gedaan omdat ik me zwanger voelde. Er kwam een heel licht streepje. Maar nu nemen de symptomen af.  Ik voel me helemaal niet zwanger.  Ik heb trouwens ook bloed laten prikken en daar kwam uit dat ik heel pril zwanger ben.  Mijn geschiedenis is dat ik 7 miskramen heb gehad rond de 6/7 weken dus je snapt wel dat ik ontzettend onzeker ben.  Ik mag pas voor een echo komen rond de 7 wkn.  Kan het zijn dat je echt niets voelt en toch zwanger bent?  </p>
 
Een streep is een streep. Ik ben voor de derde x zwanger maar dit is de 2de zwangerschap die tot nu toe goed gaat. Heb behalve extreme moeheid deze zs nog nergens last van gehad. Door je verleden vind ik het gek dat je dan pas mag komen. Ik mocht met 5+6 komen bij de tweede zs en toen zagen we al een mooi hartje. Wellicht bij n andere vk proberen?
 
Ben het eens met mamaindsfeb. Een streep is een streep! Ook ik heb weinig symptomen, bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. Je zou kunnen vragen aan de verloskundige of je eerder mag komen i.v.m. je miskramen? Of bij een andere verloskundige? Succes! 
 
Ben het eens met mamaindsfeb. Een streep is een streep! Ook ik heb weinig symptomen, bij mijn vorige zwangerschap ook niet gehad. Je zou kunnen vragen aan de verloskundige of je eerder mag komen i.v.m. je miskramen? Of bij een andere verloskundige? Succes! 
 
Inderdaad dat vind ik dus ook heel gek. Het lastige vind ik dat ik geadviseerd wordt door de assistente met alle respect maar als ik de gynecoloog zelf spreek dan wordt het ineens een ander verhaal.  Soms vind ik het lastig om door te dringen. 
 
Terug
Bovenaan