Ben ik zwanger

Hallo iedereen,
Ik ben 21 jaar en nu 10 weken gestopt met de pil omdat mijn vriend (27 jaar )en ik graag een kindje zouden willen.
Ik heb de laatste weken last van verschillende kwaaltjes zoals misselijkheid , hoofdpijn , pijnlijke borsten , afkeer van voedsel , maar ook het ene moment erge trek en andere moment totaal niet. Daarnaast moet ik echt heel veel plassen en ben ik erg moe.
Ik heb al meerdere keren een zwangerschap test gedaan maar steeds weer negatief. Ook word ik gewoon ongesteld maar ook tussendoor heb ik heel ligt en weinig bloedverlies.
Maar ondanks het bloedverlies en de negatieve testen heb ik toch echt het gevoel zwanger te zijn. Ik voel me echt zo anders.
Zij er meer mensen die dit meegemaakt hebben ??
 
Hoi Shamira,
Als je heel erg bezig bent met zwanger worden, kan je lichaam je ontzettend voor de gek houden. Geloof me, ik weet er alles van (4jr bezig geweest, nu pas aangeteld met IVF). Hou er rekening mee dat ook het zogenaamde ontpillen ervoor kan zorgen dat je lichaam nog even in een normaal ritme moet komen.
Wanneer was je voor het laatst ongesteld? Van daaruit kun je het gemakkelijkste rekenen. En heb je de testen ook met ochtendurine gedaan? Verder zou ik als je het niet vertrouwt gewoon de huisarts bellen. Wellicht kunnen ze met bloed prikken meer zien. 
Maar ga niet teveel valse hoop houden, niets zo onvoorspelbaar als het vrouwenlichaam... Bespaar jezelf die pijnlijke momenten en wacht gewoon even af. Als het zover is dat “weet je het gewoon”. Mag je van mij aannemen ;)
Liefs en succes.
 
Ik heb een regelmatige cyclus en weet dus precies wanneer ik ongesteld moet worden soms scheelt het 1 dag maar meer niet. Ook slik ik nu al 10 weken foliumzuur.
ik heb de laatste dagen echt last van misselijkheidsvlagen ook
 
Terug
Bovenaan