Ben ik Zwanger???

<p>Hallo Allemaal, Ik ben best onzeker of ik zwanger ben ja of de nee, Ik heb 2 ovulatietesten gedaan. Alle bij positief, Maar ik heb behoorlijke striemen op me buik en ben best vermoeit, ik kan de laatste tijd ook slecht tegen grapjes, Mensen kennen jullie die problemen, Ik moet normaal de 9de ongesteld zijn en heb de 13de de inplanon er uit laten hallen, vanwege heftige buikpijn en krampen. Wat kan ik het beste doen?? Groetjes mijjj</p>
 
Je moet ee n zwangerschapstest doen. Ik heb de simpele van de action gedaan 5 dagen voor NOD en licht positief. Toen nog een kruidvat early en een predictor. Ook beide licht positief.
Een ovulatietest kan vals positief uitslaan want die reageert ook op een ander hormoon. (ook hcg maarja!)
 
Haal bij action 2 stuks a 2,49 en kijk wat die aangeven!
 
Als je de 13e je implanon hebt laten verwijderen (dus 2 dagen geleden) en deze heeft gewoon zijn werk gedaan, acht ik de kans zeer klein dat je zwanger bent. Klachten kunnen komen van verandering in hormoonhuishouding. Positieve ovulatietest kan komen dat je eisprong eraan komt, of indd zwangerschap in sommige gevallen. Is de test echt knal positief? Of zie je wel twee streepjes, maar is de ene lichter dan de andere?
 
eerst was de eene Ovulatie test die streepje beetje wazig te zien en de andere wat knalender, maar dus gewoon een zwangerschaptest doen, ik heb ook veel op forums gelezen dat ze na een ovulatietest al een positieve riseltaat geven, maar morgen hallen ik een ovulatietesten hallen en zwangerschaptesten.
 
 
1 licht en 1 donker streepje op een ovulatietest betekend niet dat je zwanger ben. Weet je wel wat een ovulatietest test? Ik krijg het gevoel dat je wat dingen door elkaar haalt. 
 
Terug
Bovenaan