Ben ik zwanger?

<p>Hi iedereen,</p><p> </p><p>Ik heb afgelopen tijd 3 testen gedaan van action. 2 licht positieve en 1 negatieve.</p><p>Ik deed dus test 1 en die was positief.</p><p>De dag erna deed ik weer een test en die was meer zichtbaar positief.</p><p>Dan de dag daarnaa deed ik weer een test en die kwam gewoon spierwit negatief uit.</p><p>Nu weet ik niet wat ik moet denken? </p><p> </p><p>Iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>groetjes</p><p> </p><p> </p>
 
Heey FistMiniMe,
bedankt voor je reactie!
 
Dit zou ik misschien eens moeten proberen. Wat ik gewoon echter bizar vond is dat test 1 heel licht positief was en test 2 duidelijker positief was en dan dat de test ineens negatief was.
 
Heey ElsieJoy
 
De testen waren allemaal van hetzelfde soort. Ik zal dan binnen enkele dagen nogmaals maar eens testen.
Hopelijk volgende test een dikke positief en is er niks aan de hand!
 
 
Als je meer gedronken hebt, zit er naar verhouding minder hcg in je urine, en dan kan een test negatief zijn. Ik denk dat je net zo goed over een paar dagen met dezelfde soort test kunt testen, en wel weer in de ochtend. En als die positief is, misschien ook gewoon niet meer testen, tenzij er echt aanleiding voor is. Geeft toch elke keer onnodige spanning.
 
Zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen en dan met ochtend urine.
ikzelf had eerst een naar mijn idee heel licht streepje (positief) maar twijfelde zo erg want je moest echt heeel goed kijken. S avonds nog een test van cb gedaan negatief! Was erg teleurgesteld want ook qua symptomen dacht ik zwanger te zijn. Week later heel spontaan met ochtend urine getest, 2 voor 5 van de kv de normale. En beide dik positief! Dus het kan zo maar.. 
 
Heey Pooh-beer & FirstMiniMe,
 
bedankt nogmaals voor jullie reacties!
 
Ik zal dan maar best nog binnen een paar dagen testen met ochtend urine! :) 
Hopelijk een duidelijk antwoord dan.
 
groetjes
 
Terug
Bovenaan