Ben ik zwanger?

Hallo allemaal,

Ik lees sinds een paar daagjes met intresse jullie berichtjes. Echt leuk!

Vorige maand ben ik gestopt met de pil. Deze week ben ik niet ongi geworden. Gisteren maar een testje gedaan, maar die was helaas negatief. Ik heb al een paar dagen zo'n raar gevoel in mijn buik het lijkt wel op spierpijn en ik denk dat mijn buik ook dikker is geworden. Heb ook al een paar dagen nogal last van huilbuien, ik kan nu echt overal om huilen.
Kan ik nu zwanger zijn terwijl de test negatief was???

Groetjes Mascha
 
Hoi Mascha, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar ik kan je zeggen er niet te veel van te verwachten. Ik denk dat het met het stoppen met de pil te maken heeft dat je die dingen hebt. Ik herken het namelijk maar was (en ben nog steeds) niet zwanger.

Voor jou hoop ik dat het anders is, na ongeveer een week kun je dan het best nog eens testen.

Succes ermee,

groetjes Po
 
Hoi Macha,


Ik sluit me aan bij Po. Het is beter er niet teveel van te verwachten omdat stoppen met de pil vreemde dingen kan doen met je lichaam o.a. stemmingswissels en dergelijk! Maar alles kan hé! Als er nog niet genoeg zwangerschapshormoon in je urine aanwezig is bijvoorbeeld. Een test binnen een week met ochtendurine zou ik ook aanraden. Is deze nog steeds negatief dan zal je ongi wel gaan komen.

Succes!
 
Hoi An,

Ik ga maandag (dat is dan precies een week na mijn normale cyclus) een testje doen. Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik het te graag wil (zoals de meesten denk ik). Maar ik ben nu 32 jaar en ik heb al die jaren dat ik ongesteld ben nog maar 3x een te late cyclus gehad en dat was 2x door spanningen en nu.

Ik blijf nog even afwachten.

Bedankt voor je reachte en een prettig weekend.


Groetjes
Mascha
 
Hallo!

sorry dat ik even anoniem reageer maar vrienden van ons die niet weten dat we sinds gisteren proberen een kindje te krijgen komen hier ook regelmatig.

Ik heb ergens gehoord dat je na de mans zaadlozing een kussen onder je achterwerk moet doen. Is dit waar? Wie heeft er andere nuttige tips?

"groentje"
 
Terug
Bovenaan