ben ik zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo

ik snap het soms niet hoor, mensen die niet zwanger willen worden, worden soms perongelijk zwanger en die zijn dan wel aan de pil. en de meeste mensen hier zeggen dat ik nog niet zwanger kan zijn want het is tevroeg. niks is tevroeg toch?

kus chica

hallo,
Ik snap je gevoelens wel, ik hoopte soms ook per ongeluk zwanger te zijn...maar helaas.. NU gaan we echt voor een kindje dus ik ben pas gestopt met de pil, het kan ik 1 keer raak zijn, maar dat hoeft niet, ik merk wel dat mijn lichaam heel anders reageert nu ik van de pil af ben, heb jij dit ook?

liefs Jet

ja dat heb ik ook. en ik baal ervan. het zusje van me vriend heeft nu een kindje een zoontje en dat was niet gepland een ongelukje dus. ik wil zo graag. ben ook pas gestopt met de pil en heb een opgezwolle buik en ben al 2 dagen misselijk en kan de ene keer wel veel eten en de andere keer niet. net of mijn lichaam zegt van je bent zwanger maar ik vind het tevroeg om een test tedoen. en word pas over 2 weken ongesteld dus wordt afwachten. kus chica

Als je pas over 2 weken ongesteld moet worden, ben je nu niet zwanger.

ja hoor, je kunt nu wel zwanger zijn, als je gestopt bent met de pil kan de eisprong ook op een ander moment plaatsvinden dan ongeveer op de 14e dag. Chica die klachten die jij hebt herken ik wel, ik moet vrijdag naar de ha voor een inwendig onderzoek, het is mn nieuwe dokter, dus leuke kennismaking..haha. ik moet trouwens ook over twee weken ongie worden, 2 feb is mn nod, tenminste als mijn cyclus normaal verloopt.Ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn, als je nog een keer wilt kletsen, mijn msn is henrietteroosdevries@hotmail.com.

enne hoe oud ben jij eigenlijk, ik ben 21, nog lekker jong dus!

Hoi hoi,het kan natuurlijk best zijn dat je zwanger bent,maar je kan nu bijna geen verschijnselen hebben als je over 2 weken ongi moet worden,maar mischien was je eisprong eerder,dan kan het wel,maar ze willen je alleen maar waarschuwen zodat je niet zo een klap krijgt als het niet zo is,ik kan daar over mee praten sucses gr manuela

wat leuk om te lezen dat er nog meer jonge aanstaande moeders zijn... ik ben zelf net 22, ik heb je toegevoegd op mijn msn...

heyy meiden

ik wil heel graag met jonge mensen msnen ik ben zelf 19 jaar. ik heet in het echt anouk. dit is mijn msn naam anoukdrouven@hotmail.com kus chica (chica is me nickname)

Terug
Bovenaan