<p>Hallo,</p><p>Ik heb een vraagje..</p><p>Zijn er mensen die zwanger zijn geworden toen jullie de pil microgynon 30 slikte??</p><p> </p><p>Ik slik hem namelijk wel maar ik ben bang dat ik zwanger ben. Ik ben namelijk aan de diarree geweest en ik voel me anders dan normaal.. </p><p>Ik moet heel veel naar het toilet en heb hele zere borsten, ook zijn deze gegroeid.</p><p>Ik heb ook veel last bij mijn baarmoeder, het lijkt opgezwollen. Ik lijk dit te voelen met mijn handen op die plek maar ook gewoon als ik lig. Maar ik weet niet of je dat zo snel al kan voelen.. Als ik lig krijg ik ook steekjes/ raar gevoel bij mijn lies.</p><p> </p><p>Ik heb ook nog een probleempje, ik durf deze twijfels niet aan mijn vriend te vertellen, hebben jullie hier ook ervaring mee? Zo ja, hoe hebben jullie dit toch verteld?</p><p>Denken jullie dat de kans groot is dat ik zwanger ben?</p><p>Als ik terug ben van vakantie wil ik wel een test gaan doen zodra mijn strip leeg is. </p><p> </p><p>Ik hoor het graag van jullie!</p><p>Alvast bedankt!</p>