Ben ik zwanger...?

<p>Hallo,</p><p>Ik heb een vraagje..</p><p>Zijn er mensen die zwanger zijn geworden toen jullie de pil microgynon 30 slikte??</p><p> </p><p>Ik slik hem namelijk wel maar ik ben bang dat ik zwanger ben. Ik ben namelijk aan de diarree geweest en ik voel me anders dan normaal.. </p><p>Ik moet heel veel naar het toilet en heb hele zere borsten, ook zijn deze gegroeid.</p><p>Ik heb ook veel last bij mijn baarmoeder, het lijkt opgezwollen. Ik lijk dit te voelen met mijn handen op die plek maar ook gewoon als ik lig. Maar ik weet niet of je dat zo snel al kan voelen.. Als ik lig krijg ik ook steekjes/ raar gevoel bij mijn lies.</p><p> </p><p>Ik heb ook nog een probleempje, ik durf deze twijfels niet aan mijn vriend te vertellen, hebben jullie hier ook ervaring mee? Zo ja, hoe hebben jullie dit toch verteld?</p><p>Denken jullie dat de kans groot is dat ik zwanger ben?</p><p>Als ik terug ben van vakantie wil ik wel een test gaan doen zodra mijn strip leeg is. </p><p> </p><p>Ik hoor het graag van jullie!</p><p>Alvast bedankt!</p>

De kans dat je zwanger bent is er zeker, vooral omdat je diarree hebt gehad.
En de klachten die geeft, horen uiteraard bij een beginnende zwangerschap. 
Maar deze klachten kunnen uiteindelijk ook wat anders betekenen, of misschien maak je jezelf een beetje "gek". 
Waarom wil je je pil strip eerst aflikken,voordat je een test gaat doen ? Ik zou gewoon een testje halen als je thuis komt van vakantie.
Ben je nog jong? Of zit je pas in een relatie?
Succes ermee.

@mevrouwtjeTheelepel
Ik ben 22 en we hebben nu 4 jaar een relatie. We hebben een eigen huis en gaan bijna trouwen dus opzich alles goed geregeld.
Ik ben er onzeker over om het te vertellen dan

Maar ik ga een test doen als ik terug ben van vakantie. Dat is gelukkig morgen.

Bedankt voor je reactie!

Succes ermee! En niet onzeker zijn om het te vertellen! Ben nu wel heel erg benieuwd of je zwanger bent, laat even weten wat de uitslag is!?? 
als je wilt natuurlijk haha

Terug
Bovenaan