Ben ik zwanger???

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik heb vanmorgen een test gedaan en zag 2 streepjes..alleen was het niet zo`n erg duidelijk streepje...deze test was van etos...daarna   heb ik er een gedaan van matcare (zo`n goedkope) en daar zag je echt heel minimaal 2 streepjes..bij die van etos zag ik echt wel beter 2 streepjes...nou denk ik echt bij mezelf..nee het kan gewoon niet positief zijn! Dus morgen ga ik er een kopen van clear-blue en doe hem dan nog eens..
Kwas wel echt gelijk heel zenuwachtig hoor vanmorgen!!!
Jullie horen t wel!!
Groetjes Lianne

hoi,,

Volgens mij ben je gewoon kei zwanger, twee streepjes is zwanger ook al zijn ze maar licht, maar ik weet van mijn eigen dat ik ook twijfelde en wel drie pakje sheb gekocht , waaronder ook een digitale van clear bleu.
Dan weet je het gewoon zeker!

succes,

groetjes monique

Hoi,
Volgens mij ben je echt zwanger want als er geen hCG in je urine zit dan krijg je echt geen 2e streepje hoor, heb al vaak gehad dat er bij mij echt niks te zien was en toen ik wel zwanger was, zag je het gelijk ok ik twijfelde ook omdat het een test was van kruidvat en heb er toen ook nog een gekocht van predictor, en die was wel duidelijker.
Maar we horen het wel als je   nog een test ga doen, dan weet je het zeker.
Groetjes Renata

Hoi Lianne,

2 verschillende merken testen met dezelfde uitslag! Vaag streepje is ook zwanger, dus ga er maar van uit dat je zwanger bent! Een voorzichtig gefeliciteerd van mij. Laat nog even horen wat die laatste test zegt. De wekkendapotheek verkoopt die dingen ook. (voor als je niet wilt wachten tot morgen)

Groetjes, Kat

Hoi Lianne,

Een streepje is een streepje hoor! Dus gefeliciteerd.
Bij mijn zoontje heb ik gestest toen ik precies vier weken zwanger (later bleek zelfs nog iets korter) zwanger was. Ik was nog niet eens overtijd. Ik had ook een licht streepje. Een week later was het streepje erg duidelijk.

Ik heb blijkbaar veel hormonen, was dan ook 9 maanden misselijk (wordt veroorzaakt door de hoeveelheid hormonen. Als je erg veel hormonen hebt en je lichaam verzet zich hier tegen kun je erg misselijk zijn).

Syl

Hoi Lianne

Een streepje is echt een streepje, gefeliciteerd!!!
Geniet er van.

groetjes Anke

Volgens mij betekent het echt dat je zwanger bent hoor!!!! dus..........

Terug
Bovenaan