Ben ik zwanger????

<p>Hoi allemaal.... dit is redelijk nieuw voor mij maar ik weet mij echt geen raad meer! Mijn cyclus duurt 22 dagen. Ik werd voor het laatst op 23 september ongesteld voor 5 dagen. Ik heb op 23 september gemeenschap gehad met mijn vriend en een in het weekend nadat mijn menstruatie was gestopt. Ik kreeg toen op 1 oktober lichtroze afscheiding en dit duurde 2 dagen. Dacht dat het innestelingsbloed was want id nacht van 1 oktober voelde ik ook steken in mijn buik. Maar ik kreeg 6 oktober bloed. Sinds 6 oktober ook hoofdpijn enzo. Dit was geen menstruatiebloed want het was lichter en veel minder dan normaal en geen klontjes oid. Dit duurde tot gisteren waar ik ook krampen in mijn buik had maar dit voelde niet zoals mijn gebruikelijke menstruatie krampen. Ik hoor ook eigenlijk 14 oktober weer ongesteld te worden. Mijn vraag is dus of er een kans is dat ik zwanger ben? Ik ben niet aan de pil of iets anders. HELP!</p>

Ik denk het niet. Je zult je eisprong ongeveer nu hebben en een eventuele innesteling duurt ook dagen.
Mocht je menstruatie niet op gang komen dan kun je alsnog een test doen of langs de huisarts, wat jij fijn vind

Ik denk de enige die je hier mee kan helpen is een test. 
Wij kunne natuurlijk niet weten of je zwanger bent. 
Dus ik zou een testje doen.
En Als die negatief uitpakt volgende week misschien nog eens ?

Hoe weet je zo zeker dat je aan het ovuleren was? Je hebt het over een innestelingsbloeding op 1 oktober dit zou dan een eventuele ovulatiebloeding geweest kunnen zijn op dag 8 van je cyclus maar geen innesteling lijkt me ? dan zou de bloeding die je 6 oktober had ook eventueel van een ei kunnen komen of toch een hele vroege innesteling, maar het kan ook zo zijn dat je lichaam gewoon heel erg in de war is en je nu een nog kortere cyclus gehad hebt en nu dus weer in een nieuwe ronde zit, ik zou ovulatietesten aanraden en een zwangerschapstest doen rond 14-11 als dat je normale nod is. Succes meis,

29 september had ik een positieve ovulatietest en heb op die dag ook gemeenschapgehad met mijn vriend, ook de dag erna. Misschien too much information?

Terug
Bovenaan