Ben ik zwanger?

<p>Hi! Ik heb even een vraag.. Gisteren heb ik 1 van de 2 voor 5 zwangerschapstest gedaan. Nu kwam daar de onderste uitslag uit, lijkt wat mij betreft een positieve uitslag! Ik was een beetje huiverig omdat het een lichte test is. Dus deed vanochtend nog een test.. en daar kwam de bovenste uitslag uit! Ik ben mega in de war en durf eigenlijk gewoon niet weer te testen! Zijn er meiden die dit ook hebben gehad? En wat was je uiteindelijke uitslag? Ik hoop het zo maar ben ontzettend bang voor een negatieve uitslag! </p><p></p>

8lq29m9op.jpeg

Zit er overal exact het juiste aantal druppels urine op? De onderste is namelijk ook in de controlestreep en een andere rand veel donkerder. Met teveel urine kun je volgens mij een foute uitslag krijgen. 

Heb je 4 druppels bij beide testen gebruikt? Is de bovenste later de controle streep nog donkerder opgedroogd of bleef die zo? Want het lijkt inderdaad dat die een stuk lichter is, en bij de positieve lijkt er naast het controle lijntje ook een overschot urine te zitten, te veel kan fals positief geven. Wanneer is je nod? Ik zal morgen nog een keer testen en iedere dag om te kijken of het donkerder  word, succes meis

Terug
Bovenaan