Ben ik zwanger?

A

Anoniem

Guest
Ja, een veel voorkomende vraag... ben ik zwanger..

Ik ben nog maar een jonge meid van 19 en nog niet toe aan moederschap, maar ik maak me toch al enkele weken zorgen dat ik wellicht zwanger kan zijn.
En niet door enkele symptomen, maar omdat ik niet meer ongesteld ben geworden.
Ik zit zelf aan de pil die ik al jaren slik maar de laatste maanden onregelmatig ingenomen. Toen kreeg ik een vriend en heb hem de laatste maand wel weer  met regelmaat  ingenomen. *dus toen ik weer seks had*.
Nu is het zo dat ik ongeveer 3 weken terug me laatste pil had ingenomen en ongesteld moest worden.. maar dat is niet gebeurd..
Ik heb verder geen symptomen, ik heb alleen onlangs blaasonsteking gehad.dus meer gaan plassen.
Ik heb en durf nog geen test te doen..

Ik weet niet met wie ik hierover moet praten, dus ben ik opzoek gegaan naar vertrouwd forum.. waar vrouwen mij mischien kunnen helpen..

alvast bedankt,

liekje

Hallo Liekje!

Erg vervelende situatie voor je maar ik zou zeggen haal een test bij de etos of kruidvat of drogist en kijk het even naar het is heel erg makkelijk om zo"n testje te doen en je bent gelijk van je onzekerheid af.
Als je laatst een blaasontsteking heb gehad dan vermoed ik dat je dus ook antibiotica gehad heb van de huisarts en dan werkt de pil dus ook niet optimaal.
Haal morgen ofzo ff een testje en ik hoop dat je er met iemand dan over kan praten en denk goed naar voor dat je wat onderneemt.
Heel veel succes en ik hoop dat je het hier nog even laten weten
Groetjes dessie

Bedankt voor je reactie,
ik heb inderdaad antibiotica gehad, maar ik heb daarna geen seks meer gehad, maar dat was  de 3e  week voordat ik stopte met me pil omdat ik ongesteld moest worden. Als ik zwanger ben geworden is het de 1e of 2e week geweest.. ik hoop natuurlijk dat ik mezelf maar angst aan zit te praten, maar je weet maar nooit. klopt het ook dat wanneer je je druk maakt, je menstruatie ook uit kan blijven ?

hallo,
ik ben een keer een maand lang niet ongesteld geweest, toen ik 16 was ofzo. Maar daarna werd ik weer ongesteld en was er niks aan de hand.
Maar je kan beter een test bij je huisarts doen. Dat is het vertrouwelijkste.
Kus

Terug
Bovenaan