ben ik zwanger?

A

Anoniem

Guest
hallo

ik heb een vraagje ben ik nu zwanger?
ik ben voor het laatst ongi geweest op 25 feb ik heb helaas een mk gehad in januari de 25e ik heb een cyclus afgewacht en werd na 30 dagen ongi (gelukkig)   nu zou ik morgen ? of maandag?   ongi moeten worden maar ben de afgelopen dagen erg moe alles is te vermoeiend ,ben nu ook al een paar dagen erg misselijk hoef nog niet te spugen,ik heb last van overvloedig speeksel.
Normaal heb ik een week van te voren wanneer ongi moet worden er last van mijn borsten de zijkant nu voel ik helemaal niks.
ik hoop dat ik echt zwanger ben ik ben gelukkig al een TROTSE mama van een 3.5 jaar oude dochtertje

zijn dit verschijnselen denken jullie?

Hoi!!

Niemand kan je met zekerheid zeggen of je zwanger bent.
Weet je niet meer wat je de vorige keer voelde??
Je kan ook even op babybrabbel.nl kijken bij interactief-zwangerschapstest, daar staan wel wat kenmerken onder elkaar.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
Succes!

XX

Kiki

hoi hoi

bedankt voor je berichtje

nee dit wat ik voel heb ik niet bij mijn vorige zwangerschap gehad (niet met de mk en ook niet bij mijn dochtertje)

ik voel me moe moe moe ,duizelig,misselijk,niet veel eetlust , beetje kribbig (humeurig)

pffffff ik hoop het zo

trouwens kikb   kan jij gewoon op babybrabbel ?
bij mij is het een storing??
zou jij kunnen kijken of jij er normaal op kan?

bedankt(K)

Hoi!!

Ik kan er gewoon op...
Ik heb even voor je gekeken en bij de test vragen ze naar:
* misselijkheid/overgeven
* gewichtstoename/opgeblazen gevoel
* meer zin in andere soorten eten
* vaker plassen
* pijnlijke/gevoelige borsten
* verhoogde temperatuur.

Ik weet wel dat als allereerste je je borsten gaat voelen en dat na 5 wkn de misselijkheid kan komen (maar veel vrouwen hebben er eerder last van...).
De laatste tijd lees ik hier ook veel over duizeligheid.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
Eigenlijk geeft alleen een test dus echt de uitslag...

Succes!!

XX
Kiki

Oh ja was ik nog vergeten...
Ik hoor heel vaak van zwangere vrouwen dat ze echt super moe zijn....
Je bed is je lekkerste dag droom ha ha ha...
Klinkt wat dat betreft wel heel positief bij je...

X Kiki

Hoi Dames,

Kiki, bedankt voor je tip over de interactieve test, hihi volgens de test ben ik voor 67% kans op zwanger zijn... Ik geloof het pas als ik het zie...

Ben nu zo'n half jaartje bezig, en heb nu sinds een weekje af en toe flinke misselijkheidsbuien, gevoelige tepels en ben veel moeier dan normaal...

Ik wil het zo graag dat ik nog niet op durf te hopen, ben nog niet eens overtijd namelijk!!

So fingers crossed..

Groetjes Mylène (oude taart van 36, bijna 37 trouwens die iedereen om haar heen zwanger ziet worden..)

Terug
Bovenaan