ben ik zwanger??

A

Anoniem

Guest
hallo,

Ik heb sinds 1 1/2 week van allerlei tekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn. ik heb nl, pijn in mijn borsten, buik pijn, wisselend humeur, veel plassen. Nu voel ik  de laatste 2 dagen bijna niets meer, wel nog veel plassen en nog een beetje pijn in de borsten. Zou ik toch nog zwanger zijn of niet. Ik heb al een test gedaan maar is negatief, of ik ben te vroeg of mijn hormonen zijn gewoon op hol geslagen.   Wie heeft dit ook gehad??

Wanneer is je NOD dan?
Heb je die klachten normaal nooit als je ongesteld moet worden dan?? En welke ronde zit je?

hallo,

Ik heb vrijdag mijn nod dag. ik ben 14 juli gestopt met de pil. normaal heb ik nooit deze klachten, tenminste na de eisprong niet. ik heb deze ook gevoeld, anders ook niet. ik heb normaal als ik ong moet worden alleen maar een beetje hoofdpijn meer niet dus... i don't no.

Het zou natuurlijk kunnen dat je zwanger bent, maar het kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent....
Hoe zagen je vorige rondes eruit? Regelmatige cyclus?

ja ik heb regelmatige cyclus van 28 dagen. dit is mijn 2de ronde

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:57:06'));

ja ik heb regelmatige cyclus van 28 dagen. dit is mijn 2de ronde

tja lastig te zeggen, ik hoop het natuurlijk wel voor je, maar zou toch nog even een paar dagen afwachten.... is natuurlijk ook een grote kans dat je nog aant ontpillen bent omdat je nog maar net begonnen bent....

quote: joke18981 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:29:47'));

hallo,

Ik heb sinds 1 1/2 week van allerlei tekenen dat ik zwanger zou kunnen zijn. ik heb nl, pijn in mijn borsten, buik pijn, wisselend humeur, veel plassen. Nu voel ik  de laatste 2 dagen bijna niets meer, wel nog veel plassen en nog een beetje pijn in de borsten. Zou ik toch nog zwanger zijn of niet. Ik heb al een test gedaan maar is negatief, of ik ben te vroeg of mijn hormonen zijn gewoon op hol geslagen.   Wie heeft dit ook gehad??

hoi joke,

ik heb vandaag een innesteldag en heb buikpijn veel plassen.
maar denk dat mijn hormonen op hol zijn geslagen.

quote: joke18981 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-10-2007 14:29:47'));

hallo,

Hallo, nu ben ik een aantal dagen verder. Had 19 okt mijn nod. Ben nu nog steeds niet ongi. Testen zijn negatief. (maandag nog getest). De pijn in mijn borsten is er nog wel, maar de rst niet mee. Wat moet ik hier nu mee? Voor naar de huisarts te gaan lijkt me nog te vroeg.

Terug
Bovenaan