ben ik zwanger

A

Anoniem

Guest
ik heb een probleem ik word maar niet ongesteld ik heb ander halve week geleden een test gedaan negetief   maar kortom ben ik nog steeds niet ongesteld.
ik ben altijd regelmatig ongesteld en ben nooit over tijd.
ik heb de dokter gebelt omdat ik het maar raar vind.
de assistente wilde geen afspraak maken en zij van ga weer beginnen met je pil en als je daarna nog niet ongesteld ben moet je bellen.
erg raar allemaal kan het zijn dat ik te vroeg heb gestest?
de laaste keer dat ik niet ongesteld werd was   ik zwanger van me zoontje maar bleek toen al 7 weken zwanger te zijn.
ik zit er in de zenuwen al een hele tijd.
is het misschien handig om toch maar weer een test te halen?
want wil het nu wel weten en als   die weer negetief aangeeft maar geen ongesteldheid komt.ik ben sochtend wel misselijk en heb soms pijn in me borsten precies het zelfde met mijn zoontje pppffffff ik word er gek van en ben echt op van de zenuwen

helllllllppppppp wat moet ik nou.
en eerlijk gezegd wil ik nu niet zwanger zijn omstandigheden zijn er nu niet naar zeg maar.maar mog het zo zijn is het uiteraad   wel welkom maar bij de vader weet ik het nu niet zo we zijn namelijk sins kort uitelkaar en me zoontje is ook van hem het is zo moeilijk en natuurlijk wil ik een 2e maar nu nog niet pfff wat een kwestie he maar met geld en woonruimte zou ik het makkelijk redden hoor dat wel kan het al mijn liefde geven maar ja de vader zit ik ook mee in me maag kan het misschien zijn dat ik niet ongesteld word door de stress heb veel voor me kiezen gehad de laaste tijd erg veel erg moeilijk is het allemaal..

groetjes monique mama van rafael bijna 14 maanden

Wat een raar antwoord zeg van die assistente!!
Je gaat toch niet zomaar weer met de pil beginnen.
Ik zou morgen weer bellen en niet zeggen waarom je een afspraak wilt!
En anders een smoes verzinnen zodat je bij die dokter komt of idd gewoon nog een keer testen!!

Succes en ook met je toekomst!!

X Judith

Wat een raar antwoord zeg van die assistente!!
Je gaat toch niet zomaar weer met de pil beginnen.
Ik zou morgen weer bellen en niet zeggen waarom je een afspraak wilt!
En anders een smoes verzinnen zodat je bij die dokter komt of idd gewoon nog een keer testen!!

Succes en ook met je toekomst!!

X Judith

Hoi Monique

Als ik jouw was zou ik nog een test doen. Bij mij zijn ze nl ook altijd pas na ruim een week positief. Mocht die negatief zijn en je wilt het zeker weten dan laat je bloedprikken bij de huisarts. En laat je niet afschepen door de assistente. Stel dat je wel zwanger ben, dan is het toch goed om te weten.

En verder denk ik dat je het nog niet hoeft te vertellen. Grote kans dat hij het niet wil, nu jullie problemen hebben. Als je zwanger ben kijk je eerst voor jezelf   hoe je erover denk. Dan ben je daarna sterker in een gesprek.    

Veel sterkte

hallo allemaal bedankt voor jullie reacties

ik heb gister toch weer een test gedaan en weer negetief.
maar geen menstruatie ik snap het niet meer hoor.
ben sochtend wel misselijk maar dat komt misschien omdat ik niet veel eet.
soms pijn in me borsten dat zijn wel de dingen die ik bij me zoontje ook had.
en pijn in me rug word er zo gek en moe van he.
moet ik weer me doker gaan bellen?

groetjes monique

vraagje:? hoe komt het dat je eigenlijk niet zwanger wilt worden maar dit mischien wel bent\??

quote: bloemig bloempje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2008 12:27:58'));

vraagje:? hoe komt het dat je eigenlijk niet zwanger wilt worden maar dit mischien wel bent\??

hoi
nou ja het is niet dat ik echt niet zwanger wil zijn.
maar de onstandigheden zijn er nu gewoon niet naar.
ik ben dus sins kort van mijn vriend af de vader van me zoontje en als ik zwanger ben van dit kindje.
begrijp me niet verkeerd ik wil DOL GRAAG      2 kids maar niet nu.
daarom ben ik ook zo bang kijk waren me vriend en ik nog bijelkaar dan ja laat maar komen mijn geluk kan dan niet op maar ja nu?
het is nu al zo moeilijk allemaal laat staan dat ik dan ook nog zwanger ben.
kijk blijk echt dat ik zwanger ben dan geen twijfel mogelijk dan komt het gewoon en zal ik al me liefde geven aan me 2 kindjes maar ja ik wil het nu gewoon even liever niet.me vriend en ik zitten zo in de knoei met elkaar op het moment.
en ik weet niet hoe hij nu zou reageren.
ik had het tegen hem gezegd zegt die gewoon is het niet van mij.
\PARDON VAN WIE DAN WEL??????
maar ja ik ben bang dat die mijn zoontje wel dan zou ophalen maar zijn kleine zusje/broertje niet terwijl het wil haar/zijn vader is en daar ben ik ook gewoon bang voor.snapje het een beetje.ik wil wel maar nu niet.

groetjes monique

He Monique , zou het dat door alle spanningen die je op het moment binnen je relatie (of eigenlijk nu je geen relatie meer heb) kunnen komen dat je menstruatie uitblijft.
spanning kan veel met je lichaam doen

groetjes Maggie

Terug
Bovenaan