ben ik zwanger..??

A

Anoniem

Guest
hey ik weet niet precies wat het nouw is,,

het zit namelijk zo..
ik heb onveilige gemeenschap gehadop 11 juni  maa datr was rond mijn ovulatie tijd..een paar dagen later kreeg ik vage steken in me onderbuik ( vaker rechts dan links) ik ben ook aangekomen,,daarna werd ik niet ongesteld,ik heb 2 testen gedaan en die waren negatief..ik voelde ook van die draaiingen in me maag (misselijk maar geen kots neigingen),ik was precies  2 weken overtijd    en toen werd ik ongesteld ( op 11 juli),maar ik vraag me af wat het kan zijn ,,en is het wel echt ongesteldheid of zo een innestelingsbloeding,?? ik zou het echt niet weten..wie   kan mij hier wijser uit  maken :( ik ben ten einde raad..!

hoi.

We zijn natuurlijk geen dokters hier maar kunnen er misschien idd iets over roepen. Dat je rond je eisprong onveilige sex hebt gehad, kan natuurlijk een zwangerschap opleveren.
Een innestelingsbloeding bestaat volgens een heleboel dames wel (het eitje nestelt zich namelijk in de baarmoeder als t bevrucht is hetgeen een 'beschadiging' veroorzaakt waardoor je kan bloeden) maar als jij t hebt over een echt menstruatie denk ik niet dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. Dan heb je t echt over een klein beetje bloedverlies helder rood vanwege dat t een wondje is (zo heb ik t tenminste gelezen links en rechts en nogmaals ben geen dokter).
Verder weet ik niets van je cyclus en dus ook niet of die regelmatig is. Bij een regelmatige cyclus lijkt t me idd dat je erg lang overtijd was en misschien een miskraam hebt gehad? Maar ja, zeker weten doe je dat natuurlijk niet. Het enige dat wel raar blijft natuurlijk is dat je een zwangerschapstest gedaan hebt welke negatief was. WEet niet wanneer je de test hebt gedaan of dat bijv kort na het vrijen was of kort voor de bloeding van 11 juli? dat maakt natuurlijk ook nog uit qua tijd en aanmaken HCG. Meestal zijn de vrouwen toch wel een week of twee weken zwanger voor ze positief zijn. HCG wordt rond de innesteling geloof ik aangemaakt en die weg van de eileider naar de baarmoeder kan wel 10 dagen duren. Dus als je na de 21e juni of zo getest hebt, zou de innesteling al een feit moeten zijn lijkt me en had je al positief moeten testen.
Nou ja je ziet t, tis niet makkelijk als je iemand niet kent en t lichaam van die persoon niet kent. Je weet t zelf natuurlijk t beste en ik hoop dat je er iets mee kan.

je zou natuurlijk alsnog een test kunnen doen want die zou toch nu positief moeten testen als je zwanger bent zo vier weken na de eisprong.
succes meid!

groetjes

ok dankje wel. ik ga me binnenkort voor de zekerheid weer testen en dan horen jullie het wel

Terug
Bovenaan