<p>Hi allemaal, Ik twijfel of ik zwanger ben… dit is voor mij allemaal nieuw dus wellicht kunnen jullie mij helpen! Ik ben gestopt met de pil op maandag 8 februari. Toen heb ik op 23 februari seks gehad. Op 28 februari werd ik ‘ongesteld’ voor 6 dagen. Echter was er veel minder bloed aanwezig dan dat ik normaal gesproken heb, de laatste 2 dagen was het bijna niks meer. Vanaf 8 maart kreeg ik symptomen, opgeblazen buik, winderigheid, misselijk, vreemde smaak in mijn mond en zere borsten. Ik heb gelijk de dag erna (9 mrt) een test gedaan, deze was negatief. Nu zijn we precies een week verder en ik voel me steeds meer ‘zwanger’? Vanochtend moest ik kokken tijdens het tandenpoetsen en ik heb regelmatig krampen onderin mijn buik, ben veel moe en s’nachts kan ik slecht slapen… Mijn vraag aan jullie is: kan het zijn dat ik zwanger ben? of maak ik mezelf gek? Ik weet niet hoe mijn cyclus eruit ziet want ik was nog maar net gestopt met de pil…. de vraag is dan dus ook wanneer ik ongesteld moet worden? Ik heb wel een app die ik bij hou en die zegt dat ik op 28 maart ongesteld moet worden, of dat zo is is de vraag. Groetjes </p>