Ben ik zwanger?

<p>Hoi allemaal  Ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik heb een test gedaan en die was negatief.. mijn menstruatie was op wat bruinverlies na weg, ik ben bloed gaan prikken op hcg.. nu heb ik de uitslag gekregen en staat er een meting tussen de 0 en 5 en mijn uitslag is 1. Betekend dit dat ik dus wel zwanger ben?? Ik kan de huisarts niet bereiken voor uitleg en op internet vind ik veel tegengestelde uitleg.. hoop dat jullie mij kunnen helpen!! Liefs van mij</p>
 
Volgens mij heb je meer dan 5Hcg nodig om zwanger te zijn, dit is vaak rond de 8á9 DPO. Wanneer je je NOD hebt en positief test heb je minimaal 25 Hcg in je lichaam.
 
Onder de 5 is idd niet zwanger. Maar waarom laat je je bloed prikken als je gewoon ongesteld bent geweest en de test negatief is? Dan weet je toch al genoeg? Zeker als je gewoon gemenstrueerd hebt, is het toch duidelijk dat je niet zwanger bent?
 
Ik heb niet gemenstrueerd.. alleen wat spotting.. maar ik moest prikken op wat anders en hcg stond er tussen.. en dan meten ze tussen 0 en 5.. er staat ondergrens 0 bovengrens 5.. dus of er hcg aanwezig is . Bij mij stond er van wel.. Vandaar mijn verwarring
 
Ja dat is dan standaardwaarde lijkt me, tussen 0 en 5. Dus normaal gesproken, zonder zwangerschap. :)
 
Terug
Bovenaan