Ben ik zwanger?

<p>Hallo dames!! Ik ben dus 6 maanden aan de prikpil geweest waarvan ik de laatste keer de prik een week te laat heb gekregen. Die prik is nu dus al een paar weken uitgewerkt en ik gaf veel over, had ook steeds vreetbuien en mn nek zit onder het eczeem wat ik nooit eerder heb gehad. Ik heb toen 2 testen gedaan, die allebei heel licht aansloegen, maar die pas na een kwartiertje wat duidelijker werden. Ik heb wel een tijdje gebloed maar dat is vandaag gestopt. Die testen waren de volgende dag nog heel erg licht positief zichtbaar maar veel minder dan de dag ervoor. Paar uur later waren ze bijna verdwenen (volgende dag) Mijn vraag is dus, ben ik zwanger of niet? Wat denken jullie?   En bestaat er uberhaupt wel zoiets als een positieve indrooglijn?</p>

Het zou ook kunnen dat je lichaam aan het “ontpillen” is.

Zoals de reactie hiervoor kun je het best nog een keer testen als je zeker wilt weten dat je zwanger bent…

En als je meer inzicht in je cyclus wil kun je altijd nog je temperatuur elke ochtend opmeten om een grafiek te kunnen maken (je hebt verschil in fase voor en fase na de eisprong).
Met bijv een app zoals Kindara of andere cyclus app kun je grafieken digitaal maken.
Wie weet geeft het je wat inzicht?

Terug
Bovenaan